BAB 10

22.3K 563 4
                                    

Tan Sri freddy Melihat wajah anak lelaki dengan menantunya dengan diam.

"Hariz, papa rasa lebih baik kalau kamu berdua tinggal dekat rumah sendiri" Isya dan hariz terkejut mendengar kata kata Tan sri freddy.

"Kami ada buat salah ke pa?" Hariz yang kebingungan mula bertanya

"Apa lah riz ni! Mama dengan papa dah bincang untuk hadiahkan korang sebuah rumah, Kami nak beri lebih privacy untuk kamu berdua" Mama hariz mula tergelak kecil mendengar soalan anak lelakinya itu.

"Oh ingatkan apa tadi, Okay riz pun rasa macam tu jugak. Bolehlah kitorang berdikari and ada lebih privacy" Hariz mula melihat wajah isya yang sudah kemerah merahan dan memberikan senyuman nakal kepadanya.

"Kalau macam itu korang kemas apa yang patut, lagipun rumah tu perabot semua dah ada. Tinggal kamu berdua duduk je kat sana" Isya yang hanya terdiam dari tadi mula membuka mulutnya

"Terima kasih mama, papa" Hariz mula meminta izin dari mama dan papanya untuk mengemaskan barang barang mereka kerana dia sudah tidak sabar untuk berpindah. Dia juga gembira memikirkan yang dia akan lebih kerap berjumpa dengan kekasihnya zila apabila sudah mula tinggal berdua dengan isya.


Sorry bab ni pendek .. don't worry sis akan sambung lagii .. sorry kalau bosan 😢

KERANA TERPAKSA AKU TERIMAWhere stories live. Discover now