BAB 20

22.2K 536 7
                                    

"Kenapa dengan kau ni" Hariz kehairanan melihat isya tengah menangis diatas katil sambil memandang kearah lain, Hariz mula mengambil semula botol yang terjatuh dan menuangkan sedikit air untuk isya ..

"Nah .." Isya mula memandang kearah hariz dan mengambil cawan yang ada ditangannya dan terus minum sampai habis. Hariz hanya melihat gelagat isya, setelah menghabiskan minumnya. Isya terus memandang kearah lain kerana tidak mahu melihat wajah hariz yang kian dibencinya, Rasa bencinya terhadap hariz mula muncul selepas hariz berlaku kejam terhadapnya yang tidak bersalah.

"Aku nak mintak maaf" Ayat yang pertama keluar dari mulut hariz adalah perkataan maaf, tapi .. ada isya kesah?!

"Aku tak boleh nak kata apa apa sekarang ni, Aku rasa lebih baik kita bincang dekat rumah je" isya masih tidak mahu melihat wajah hariz, tapi isya akan rugi kerana waktu itu hariz kelihatan agak terkejut. Dia terkejut kerana isya membahasakan dirinya "Aku,kau" dengan lelaki tersebut.

"Aku faham" Hariz mula pergi meninggalkan isya seorang diri didalam bilik tersebut, Hariz mula duduk dikerusi yang telah sedia terletak diluar bilik tersebut. Hariz menutupkan mukanya dengan tangannya dan mengeluh, Sehingga wanita yang duduk disebelahnya tidak diendahkan.

"Awak, Awak okay" kedengaran suara seorang wanita membuatkan hariz terus mengalihkan pandangannya kearah wanita tersebut.

"Saya okay" hariz hanya senyum tipis kearah wanita tersebut, Siapa lagi kalau bukan Mia Nabila yang duduk disebelahnya.

"Awak, saya nak jumpa isya jap" Hariz hanya mengangguk kata faham kepada Mia. Mia perlahan lahan melihat adiknya yang duduk diatas katil tersebut dengan wajah yang sedih.

"Isya, isya okay?"

SAMPAI NI JE MAMPU! HAHA .. AWAL PAGI IDEA KURANGLAH .. PETANG KARANG SIS UPDATE TPI SIS TAK JANJI 😆😆😂

HARI NI SIS NAK PROMOTE SATU CERITA.. KORANG MESTI BACA TAU! KALAU TAK SIS MERAJUK DAN TAK UPDATE SEMINGGU 😌😂😂

najbakar-Akulah pengantin itu

KERANA TERPAKSA AKU TERIMATahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon