BAB 14

21.2K 559 9
                                    

"Kak long? apa hubungan kak long dengan suami aku?" itulah perkataan yang selalu bermain difikirannya dan sering diluahkan oleh mulutnya tetapi hanya boleh didengari oleh isya sahaja. Sejak kejadian tersebut hariz dan isya tidak bertegur sapa. Isya berasa dirinya seperti halimunan apabila Hariz tidak mahu bercakap dengannya. Makanan yang isya masak pun dia tidak makan, Hariz lebih rela makan diluar daripada makan dirumah bersama dengan isterinya.

Jam sudah menunjukkan 10.30 malam, Kelibat Kereta hariz masih tidak kelihatan. Isya mula berasa risau tambahan pula malam itu hujan lebat, Isya takut ada apa apa yang terjadi kepada suaminya. Guruh mula berbunyi dengan kuat, isya sangat terkejut dan keadaan sekelilingnya mula menjadi gelap.

"Ish.. waktu macam nilah nak blackout bagai" Isya mula mencari Handphonenya.

"Eh! baru teringat.. aku tinggalkan phone kat atas" tanpa melengahkan masa isya berlari menuju ke anak tangga untuk mendapatkan Iphone 5 nya.

Setibanya isya didalam biliknya, dia mula mencari cari Iphone miliknya, puas isya meraba raba katilnya dan dia akhirnya menjumpai Iphonenya itu. Isya berasa agak senang hati kerana dia sudah menjumpai apa yang dicarinya.

"Aduh.. malang betul nasib aku, dahlah hari hujan lebat, blackout sekarang ni Battery phone abis" Isya merasakan ada sesuatu pergerakkan dibelakangnya. Isya berasa takut sehinggakan dia tidak berani untuk menoleh ke belakang, Isya hanya mampu membaca surah surah yang diketahuinya.(kalau korang nervous memang boleh lupa surah surah yang korang selalu bacakan? 😂😅😅"

JENG JENG JENG ... APA BENDA TU?!!!! HAHAHAH KALAU NAK TAU TUNGGU NEXT CHAP! SIS AKAN REMAIN KORANG KALAU SIS UPDATE 😘😘 JANGAN LUPA FOLLOW SIS!
KALAU KORANG ADA IDEA KE BOLEH COMMENT .. INSYAALLAH SIS AKAN GUNA IDEA KORANG 😄😄😄
AND ONE MORE THING! JANGAN LUPA SUPPORT CERITA NI AND VOTE ❤❤❤

KERANA TERPAKSA AKU TERIMAWhere stories live. Discover now