פרק 38

363 27 11
                                    


אלבין הפליג לאל-פאראן לאחר שבוע שבו הוא גילה לדריוס שלוניה הולכת להתאבד. דריוס מיהר לפעול ולחשוב על תוכנית ביחד עם אלבין, הוא סיפר לו כי הוריו ומלך בוליגוראד יזמינו את המלך והמלכה של אל-פאראן לחתונה לעניינים דיפלומטיים. דריוס ראה את זה כהזדמנות להגיד להם את התוכנית ושיעזרו להם. הוא שלח את אלבין יחד עם עוד חיילים בטענה שהוא עסק פעם בדיפלומטיה, דריוס נתן לו פתק נוסף שבו כתובה התוכנית.

"אנחנו קרובים לאל פאראן!" אחד המלחים קרא. אלבין הביט בפתק וחייך לעצמו. הוא כמובן ידע מה יקרה, אך זה היה משעשע לראות את תגובות בני האנוש כשהם מגלים דברים חדשים שעבורו הם מובנים מאליו.

הם ירדו באל פאראן, שם חיכו להם חיילים אל-פאראנים וכרכרה מלכותית. אנשי הנמל הביטו בחיילים האלינים בשנאה רבה, היה ניתן להרגיש את הרגשות העזים שנשארו מהמלחמה. אחד החיילים פתח לאלבין את הדלת לכרכרה, אלבין הרבה זמן לא נכנס למרכבה מלכותית כדי לעסוק בעניינים דיפלומטיים. הוא הביט מהחלון על תושבי העיר, כולם הביטו בכרכרה בניסיון לפענח מי נמצא בתוכה. השערים לארמון נפתחו והחיילים ליוו אותו אל חדר הכס. חלקם הביטו בו כשראו את עיניו הרבות, חלקם היו מפוחדים וחלקם מסוקרנים.

"אם תעז לעשות משהו למלכה, אנו נהרוג אותך." החייל ששמר על הדלת אמר בקול עמוק.
"אין לי שום מניע לעשות זאת." אלבין גיחך ונכנס אל חדר הכס. שם ישבה רק המלכה של אל-פאראן- יסמין אל פאראם. היא דמתה בדיוק לביתה נור, שיערה היה בלונדיני, חלק וארוך, עורה בצבע שוקולד ועיניה הזהובות נצצו. היא לבשה שמלה בצבע ירוק בהיר, היא הייתה ארוכה ושרווליה הנפולים חשפו את כתפיה היפות.

אלבין מיד קד קידה בחיוך. "הוד מעלתך, אני שמח להיות פה בחצר המלוכה שלך." הוא אמר בחיוך.

על פניה של המלכה לא נראה חיוך. "ומדוע התברכתי באליני בחצר המלוכה שלי?" עיניה היו נוקשות.

"הבאתי לך הזמנה לכבוד החתונה של לוניה סיביליה אוגוסטה מארק השלישית וניקולאי ולדימיר וסקה. הם עתידים להיות המלך והמלכה הבאים של בוליגוראד, אז חשבו להזמין אותך ואת בעלך אל חתונתם כדי לשפר את יחסיכם."

יסמין גלגלה את עיניה. "שיפור היחסים." היא מלמלה לעצמה. "אבל אמרת לוניה נכון?" היא הסתקרנה.

"כן הוד מעלתך."

"אני בטוחה שאתה יודע את הקשר שלה אליי." יסמין הביטה בגיחוך קל.

"מה זאת אומרת?" אלבין הרים גבה ויסמין רק גיחכה.

"הגיעו אליי שמועות על יצור בעל עיניים רבות שיכול לנבא את העתיד והוא במקרה יועצו של הנסיך האליני. אני מניחה שזה אתה." יסמין חייכה ואלבין גיחך על הפיקחות שלה. "הביאו אליי את ההזמנה הזו." היא שלחה את ידה. החיילים קדו קידה ולקחו מאלבין את ההזמנה, פותחים כדי לבדוק שהכל בסדר ומביאים לה.

הנסיכה ושדת היםWhere stories live. Discover now