Sneak Peek cerita baru!!!!!

550 24 7
                                    

Aira Humaira - gadis yang kuat bersukan dan sukakan aktiviti yg lasak. Dia menjadi ikon muslimah sejati di universiti kerana dia tetap menjaga agamanya walaupun dia suka beraktiviti.

Hatinya goyah apabila dia terdengar satu suara di sebalik tabir. Suara yang sangat tenang dan mendamaikan fikiran yang bercelaru. Jarak mereka hanya dipisahkan dengan satu tabir berwarna coklat gelap yang digantung bagi memisahkan pelajar lelaki dan perempuan.

Luth Hamdani - siapa saja tidak kenal lelaki paling hot dekat universiti tu? OMG! YOU guys lame kalau tak kenal dia. Hahaha!

Sama seperti namanya, Luth seorang yang menjaga agamanya. Bukan sewenang-wenangnya mempersendakan agamanya. Satu tabiat baiknya adalah al quran tidak pernah ditinggalkan walaupun sehari. Dia sentiasa mencuri masa untuk membaca suratan cinta allah itu.

...

"Lain kali, jalan tu pakai mata ye, cik abang. Saya tahulah awak tengah lambat, tapi main langgar orang mcm tu pun tak elok!" - Aira Humaira

"Maaf, saya tak sengaja." lelaki itu hanya berkata lembut. Suara ini seperti biasa didengar. Tapi, di mana?

...

"Kalau itu yang ayah nakkan dari Dani, Dani terima. Dani akan kahwin dengan pilihan ayah." - Luth Hamdani

Luth terpaksa menunaikan hajat ibu bapanya untuk bernikah sebaik sahaja degree dihabiskan. Luth melakukan itu kerana ingin membahagiakan ibu bapanya. Tapi, bagaimana dengan hatinya yang sedang terikat dengan seseorang?

Nak tahu kan???? Jangan lupa nantikan IMAM DISEBALIK TABIR😘

But, don't forget to read PELINDUNG KIRIMAN TUHAN😊

✅ Pelindung kiriman Tuhan [edited]Where stories live. Discover now