BAB 56

23.7K 1.2K 37
                                    

'Song:♪Ambiguous by Eunkwang,Sungjae & Hyunsik'

Thankyou so much readers semua untuk 52k views, sis terharu sesangat🥺 walaupun cerita sis makin hambar sebab dah kekurangan idea tapi demi readers sis kerah juga idea ♥

Hope readers enjoy chapter kali ni okay.. Jangan lupa vote and komen bebanyak okay!🥰

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

5 bulan berlalu....

Kandungan Aira sudah masuk second trimester iaitu telah mencecah 5 bulan bersamaan dengan 20 minggu. Perut Aira juga telah menunjukkan perubahan yang sangat ketara. Kebanyakan bajunya ketat di bahagian perut menyebabkan Aira mula memakai pakaian ibu mengandung.

Alahan yang di alami oleh Haufan juga sudah tiada, namun kini Aira pula yang mengidam macam-macam dan selalu ingin bermanja dengan Haufan. Kadang kala perkara kecik juga boleh menyebabkan Aira merajuk sehingga menangis. Haufan hanya reda melayan karenah ibu mengandung itu.

Kata mamanya, perangai ibu mengandung ini memang untuk di layan. Begitu juga Aira, ada ke patut Aira menelefonnya semasa dia sedang meeting dan menyuruhnya membelikan ayam goreng McD. Jika tidak pasti Aira akan merajuk.

Kevin dan Nathan la menjadi mangsa untuk membeli makanan tersebut dan menghantarkannya kepada Aira di rumah.

Oh ya! Disebabkan kandungan Aira telah mencecah 5 bulan, dia akan pergi check up dan scan jantina baby mereka. Sudah pasti Aira paling excited sekali kerana dia tidak sabar mahu membeli barangan baby. Namun Haufan terlupa yang Aira ada check up pada pagi itu dan secara kebetulan Haufan mempunyai meeting penting.

"Abang!! Hari ini Aira ada check up baby kan!! Abang lupa ke?!!" marah Aira sambil sambil meghentak kakinya tanda protes. Dia sudah bersiap lawa-lawa tetapi Haufan tidak dapat menemaninya.

(Pakaian Aira with seluar)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Pakaian Aira with seluar)

"Aku betul-betul lupa, lagipun aku ada meeting penting pagi ni" pujuk Haufan lembut, jika tidak pasti Aira akan merajuk.

"Hari ini Aira nak scan baby la abang!! Sampai hati abang lupa!!" jerit Aira pula, air mata mula bergenang di tubir mata Aira.

"Abang tak sayang Aira!!!"

"Shush!!  Okay aku minta maaf, haa macam ni, biar Rizqin or Ayan yang teman kau nanti aku datang eh" pujuk Haufan sambil memeluk Aira. Namun Aira tidak membalas pelukan Haufan.

You're My Stella ✔Where stories live. Discover now