25 | Dendam (18SX)

12K 123 265
                                    

Luqman sudah hilang akal. Perasaan marah dan dendam meresap dalam jiwanya dan tiada lagi rasa belas kasihan.

Kondom disarung dengan berhati-hati pada zakarnya yang tegang. Hampir terkeluar biji mata Idris melihat zakar Luqman yang tebal dan besar daripada zakarnya. Kepala zakar Luqman kemudian digosok pada bibir lubang bontot Idris.

“Beginilah cara untuk curang wahai jiran” perli Luqman dengan nada sinis.

Sekali henjut masuk kesemua zakar Luqman ke dalam lubang bontot Idris. Mata Idris terbeliak dan dia menjerit sekuatnya. Sakit yang dialami terlalu perit dan tidak mampu digambarkan dengan kata-kata.

Luqman tidak peduli dan terus menyambung menghenjut jirannya yang jelas kesakitan itu tanpa rasa kasihan. Dalam fikiran Luqman, Idris layak diperlakukan seperti ini kerana dia telah curang. Lelaki seperti dia tidak patut diberi muka apatah lagi dikasihani.

Inilah hukuman yang layak untuk lelaki sepertinya. Puas hati Luqman melihat Idris terseksa. Dendamnya terbalas. Bisikan syaitan semakin kuat dan merasuk jiwanya.

Kata orang, semakin banyak orang itu melakukan ibadah semakin kuat godaan syaitan dan pada saat ini, Luqman tewas. Dia menjadi manusia yang paling hina dan paling buruk perlakuannya kerana telah jatuh ke dalam perangkap amarah.

Henjutannya bernafsu dan dia semakin gila. Lubang bontot Idris terlalu ketat sehingga membuat Luqman tidak keruan, nikmat yang dia rasakan terlalu besar dan membuat dia ingin klimaks dengan pantas.

Luqman menghenjut Idris dengan mata tertutup kerana melayan kesedapan, tiba-tiba dia membuka mata dan terdiam. Dia melihat Idris menangis dan menahan sakit.

Serta-merta kewarasannya kembali ke tubuh. Akalnya pulang ke otak dan dia sedar bahawa dia telah melampau batas. Dia telah memperkosa sahabatnya sendiri.

‘Luqman, kau bodoh! Apa kau telah lakukan’ kata hati Luqman.

Serentak dengan itu Luqman segera mencabut zakarnya dari lubang bontot Idris. Idris masih menangis menahan sakit dan Luqman panik. Luqman perasan lubang bontot Idris telah melecet dan berdarah.

Bro, aku minta maaf. Aku.. aku dah buat silap besar..aku..” kata Luqman tergagap-gagap

Dia kemudian mencabut kondom dan kelam kabut memeriksa keadaan Idris yang jelas kesakitan. Luqman membuka gari dengan pantas dan sebaik saja bebas, Idris terus menumbuk wajah Luqman dengan sepenuh tenaganya. Dia berang.

“Sial! Gay macam kau ni patut dibunuh saja!” tengking Idris

Luqman mengosok pipinya yang mulai sakit akibat ditumbuk.

“Idris, sapu ubat dulu…” belum sempat Luqman menghabiskan kata-katanya

Idris menepis tangan jirannya itu dan mengutip pakaiannya semula. Selesai berpakaian, Idris meluru keluar dari bilik tapi langkahnya terhenti pabila melihat Azuan yang lengkap berpakaian polis baru saja masuk dari pintu utama.

“Luqman? Semua okey?” soal Azuan

Idris berpaling dan Luqman telah pun berdiri dibelakangnya berkain pelikat tanpa baju.

“Kau ni kawan dia? Kau tahu tak dia culik aku tadi?” soal Idris pada Azuan

“Aku tahu sebab aku yang tolong dia” balas Azuan bersahaja sambil menanggalkan kasut

“Polis jenis apa kau ni? Siaplah bila aku laporkan benda ni” ugut Idris yang tidak berpuas hati.

“Dan kau Luqman, aku akan pastikan kau meringkuk dalam penjara!” tambah Idris lagi

MR. OTOT : BIRU (Siri 2)Where stories live. Discover now