חלק 56 - בין ג'ון לאדם

2.6K 175 10
                                    

אדם הלך להביא לנו משהו לאוכל נשארתי בחדר לבד ניקתי את הפרחים האלה שהופיעו על המיטה שלי ונכנסתי להתקלח.

זה היה פשוט מוזר כל מה שקרה הבוקר, סגרתי את ברז המים ועטפתי את עצמי במגבת נעמדתי מול המראה וניקיתי את האדים שהצטברו עלייה.

מאחורי ניצבה אותה דמות שחורה, הסתובבתי אליה בבהלה היא זזה לעברי במהירות התנגשה בי והעיפה אותי על המראה שנשברה מעוצמת הפגיעה נפלתי על הרצפה בצרחות של כאב.

דלת המקלחת כמעט ונשברה כשג'ון נכנס במהירות אל המקלחת הוא החזיק בידו אבן לבנה ומלמל כמה מילים שלא הבנתי פירושם והדמות נעלמה כלא הייתה.

התפתלתי מכאבים על הרצפה שברי זכוכית מהמראה נתקעו בגב שלי, ג'ון התכופף אליי במהירות לא הפסקתי לצרוח הכאב היה מייסר.

"היי ילדה הכול בסדר", הוא החזיק בי מונע ממני להתפתל אבל לא הפסקתי לצרוח מכאב.

"מה קורה כאן?", אדם נכנס בהתפרצות למקלחת, "בוא תעזור לי", ג'ון ביקש מאדם הם עזרו לי לעמוד והכניסו אותי חזרה למקלחת.

אדם עמד מולי הוא חיבק אותי ככה שלא אפול ג'ון הפיל את המגבת ממני ופתח את זרם המים עליי ועל אדם.

המים שטפו את הדם מהגב שלי ג'ון הביא תיק עזרה ראשונה שהיה בחדר הוא נעמד מאחורי תלש את שברי הזכוכית מהגב שלי מחטא את החתכים עם יוד ומים מהמקלחת וחובש אותם.

עמדתי בין ג'ון ואדם ערומה חלשה וכאובה לא מפסיקה לבכות, מנסה להיאחז באדם כמה שאני יכולה כל פעם שג'ון תולש חתיכה של זכוכית או בכל פעם שהוא נצמד אליי.

"זהו סיימתי", ג'ון אמר וסגר את זרם המים הוא עזר לאדם להוציא אותי מהמקלחת הם הושיבו אותי ערומה על המיטה כאב לי כל כך שכבר לא יכולתי להגיב.

ג'ון חיטטת בתיק העזרה הראשונה בזמן שאדם עזר לי להתלבש, אדם היה מקסים הוא שם לי את הבגדים בעדינות מלטף ומרגיע אותי תוך כדי.

"שתי זה יקל על הכאב עד שנשיג לך נוצה מהמרפאה", ג'ון הגיש מולי כוס עם נוזל ורוד שהריח נוראי לקחת את הכוס ממנו שתתי בייסורים והעיניים שלי התחילו להרגיש כבדות נשענתי קדימה על אדם הייתי עייפה.

"אם היא תירדם הוא יכול לחזור שוב?", אדם שאל את ג'ון הוא מדבר על הדמות שתקפה אותי.

"אני לא יודע אם לחלומות שלה הוא יחזור עכשיו שהוא בנינו", ג'ון אמר בכעס העיניים שלי נעצמו אדם עזר לי לשכב על הבטן במיטה עצמתי עיניי אבל לא נכנעתי עוד לשינה.

"איך זה הגיוני?", אדם לחש בכעס וג'ון התנשם עמוק, "זה לא הגיוני אנחנו נצטרך למצוא דרך לחסל אותו אבל עד אז נצטרך לשמור עליה בלי הפסקה".

שייכת לי - בני הנפילים 1Where stories live. Discover now