💚 THANK YOU 💚

1.4K 127 16
                                    

Terima kasih kepada semua yang telah menyokong, membaca, vote, komen pada buku Simon Says aku ni. You guys are the best!

Aku tak tau pula orang akan baca cerita bodoh aku yang diinspirasi dari music video NCT 😂 aku just tulis apa yang aku bayangkan dan tengok-tengok dah 15.3k orang baca 😨 ramai juga baca eh

Ada beberapa idea aku sendiri, ada dari kawan-kawan aku dan beberapa orang lagi yang telah bantu. Terima kasih kepada anda semua kerana telah bantu saya.

Dan tak lupa juga kepada mereka yang dah bantu aku dalam survey aku di Whatsapp! Just so you know, ending story ni ada tiga tapi aku suruh rakan-rakan aku di Whatsapp pilih untuk aku which ending. Ramai pilih ending ni so yeah.

Aku nak tau, dalam banyak-banyak mission Mark buat, which one yang korang paling takut atau mengerunkan? Bagi aku, paling gruesome ialah mission gergaji besar, yang bunuh Renjun tu. Mission tu juga diinspirasi dari permainan PC <Until Dawn>, kalau korang nak tau.

Also, secara jujur hati anda, apa pendapat korang tentang story ni? Like aku nak tahu apa orang fikirkan tentang story ni. Is it amazing? Fantastic? Creepy? Out of the box? Comment down your opinion.

Also, yang last five survivor; Taeyong, Johnny, Jaehyun, Haechan dan Jaemin tu, yang tu pun aku suruh rakan-rakan Whatsapp aku pilih, kalau nak tau. Ada orang suspek yang aku buat survey tu untuk Simon Says but aku abaikan diorang XD

Buku ni dah setahun since aku buat dan setahun tu juga, aku dah habis publish. Aku rasa gembira yang aku dah habiskan story ni agar aku boleh teruskan dengan story lain but sedih gak sebab dah habis. But perjalanan aku untuk buat story ni akhir di sini.

Jika ada apa-apa kekurangan atau kesalahan ejaan atau pemahaman di merata story ni, maafkan aku 😂 you know, humans aren't perfect 😂 Jumpa korang di story yang lain pula. Bye~

Oh! Sebelum aku lupa, sesiapa yang berminat nak beli buku aku; Meraki yang mengandungi empat short stories 00 line, boleh join preorder. Add diri anda dalam gp whatsapp, link ada di bio acc aku! Okay, bye~

 Add diri anda dalam gp whatsapp, link ada di bio acc aku! Okay, bye~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sekian,
Farah 2020

started : 6 jan 2019
ended : 18 jan 2020

© DEARNJM 2019

Simon Says ↻ NCT √Where stories live. Discover now