Sezon na zielone kasztany

99 9 2
                                    

Tytuł: Sezon na zielone kasztany
Autor: Barbara Kosmowska
Gatunek: romans/obyczajowe
Dział: 9-12 lat

Miłości, problemy, przyjaźni, rodzina. Wiążę się z tym wiele dobrych rzeczy jak i wiele problemów. Trzeba mieć silne i czyste serce by stawić temu czoła....

To nie jest zwykła powieść. Jest to zbiór rożnych opowiadań, o różnych bohaterach, raczej nie mających ze sobą wiele wspólnego. Historyjki są fajne, szybko się je czyta, są ciekawe i wciągają. Choć jak dla mnie trochę za krótkie, bo ciekawiło mnie co się przydarzy potem poszczególnym bohaterom. Lecz dobrze napisane i interesujące, czasami łapiące za serce i sprawiają, że o niektórych sprawach zaczynamy myśleć inaczej. Jedna z tych historii bardzo mi zapadła w pamięć bo się przy niej naprawdę wzruszyłam i znalazła sobie na stałe jakieś miejsce w mojej duszy. Są to takie historie wzięte z życia codziennego i opowiadające o tym co może się przydarzyć nawet nam na co dzień.

Ocena: 🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌕🌑🌑🌑 (7/10)

Opis od wydawcy: Jak długą smycz można upleść z miłości? Czy warto być fizią kartoflanką? I czemu tak wiele zależy od jednej czekoladowej krówki? W „Sezonie na zielone kasztany" aż iskrzy od ważnych pytań, napięć i zdumień. Iga, Kaśka, Paweł, Lenka i pozostali dopiero odkrywają swój świat, który nie zawsze jest kolorowy... Na szczęście w porze dojrzewania kasztanów, gdy zawodzi przyjaźń, gdy budzi się pierwsza miłość, a samotność aż boli, można znaleźć w sobie dość siły, by walczyć o własną rację. A także dość odwagi, żeby przyznać ją innym...

Recenzje i opinie książek papierowychOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz