توضیحات

9K 747 55
                                    

سلام.
من با اولین فیکم اومدم. :)
لازمه یه سری مسائل رو قبل شروع توضیح بدم و لطفا حتما بخونید.
این فیک یه سری مسائل روانشناسی داره و توی محیط تیمارستانه ولی من خودم روانشناس نیستم و هیچ ادعایی هم ندارم. پس لطفا اگه به چیزی تو این زمینه برخورد داشتین و اشتباه بود به بزرگی خودتون ببخشید. من سعی کردم زیاد تو حیطه ی بیماریا و بیمارها کار نکنم و بیشتر خط داستانو دنبال کنم. از شما هم خواهش میکنم به خود داستان بیشتر توجه کنید.
~~~~~~~~~~~~~~
دومین موضوع اینه که اگر تشابه اسمی پیش اومده و اسم فیکم مشابه فیک کسی هست من پیشاپیش معذرت میخوام و بدونید که بدون هیچ قصدی این اتفاق پیش اومده. من خیلی سعی کردم اسمی انتخاب کنم که مشابه فیکی نباشه ولی برای احتیاط لازم دیدم که پیشاپیش دلجویی کنم.
~~~~~~~~~~~~~~
سومین موضوع در مورد حمایت های شما عزیزانه. من از شرط ووت و این حرفا خوشم نمیاد ولی اگه خوشتون اومد یا نظری داشتین که فکر میکنید کمک میکنه به روند فیک و یا بهتر شدنش خوشحال میشم باهام در میون بذارید. و اینکه اگر استقبال خوب باشه من انرژی میگیرم برای نوشتن ایده های دیگه ام.
~~~~~~~~~~~~~
روزهای آپ نامشخصه. ولی بدقولی ندارم. هرهفته آپ داریم. گاهی دوبار در هفته و گاهی یکبار. اکثرا هم آخر هفته ها هستش.
~~~~~~~~~~~~~
اگه دنبال اسمات میگردین و خیلی به این ژانر علاقه دارین باید بگم این فیک راضیتون نمیکنه و همچین صحنه هایی نداره. عاشقانه هست ولی اسمات زیادی نداره و واقعیتش به عنوان اولین کار، زیاد از من برنمیاد. همچنین دوست داشتم روی مسائل دیگه داستان فوکوس کنم تا اینکه کاراکترهام دم به دقیقه توی حلق هم باشن. نمیگم بده ولی توی این فیک جای آنچنانی نداشت.
~~~~~~~~~~~~~~
و در آخر لازمه که تشکر کنم از کمک های دوست عزیزم ترابل جان که خیلی کمک و راهنمایی کرد.
ترابل جان عروسیت جبران کنم. :) 😅😆

امیدوارم توی این مدت به هممون خوش بگذره و دور هم اوقات خوبی رو بگذرونیم.

اگه خوشتون اومد کودک نوپای منو به دوستاتون معرفی کنید. :)

His eyes [Completed]Where stories live. Discover now