Misi : Berkenalan

1K 100 16
                                    


Setelah selesai membersihkan muntah mahluk bumi itu, mereka berempat berlalu pergi ke bilik utama markas itu.

Laura : Baiklah, disebabkan kamu semua dah ada di sini, apa kata kamu semua berjumpa dengan semua ahli Rebel Heroes yang lain?
Kaizo : Kalau Kapten berkata begitu, saya tak boleh menolak.
Laura : Baiklah. Kamu semua masuk.

Mereka masuk ke dalam bilik utama itu. Kelihatan ahli lain berada di dalam bilik itu.

Laura : Baiklah, kamu semua, dan SMAR, perkenalkan diri, dan kuasa masing masing. Memandangkan kamu semua dah kenal SMAR, kita mulakan dengan SMAR dulu.
SMAR : Baiklah. Aku, SMAR. Seperti yang kalian tahu. Kuasa aku adalah, undead.

____________________________________

Biodata Ahli Rebel Heroes :

Nama : SMAR
Umur : 21 Tahun
Kuasa : Undead
Keterangan Kuasa : SMAR mampu merubah dirinya kepada hantu, tembus dinding macam hantu, terbang macam hantu, dan rupa macam hantu. Suaranya turut berubah serak seperti hantu sungguhan. Dia juga mampu menghidupkan mahluk yang telah mati dari tanah, dan jadikannya tentera untuk melawan musuh.

____________________________________

Shadow : Aku pula Shadow. Mungkin kamu semua belum jumpa aku lagi. Tapi Kaizo dan jumpa dengan saya. Saya Kapten bahagian Strategi Rebel Heroes. Kuasa saya adalah bayang dan maklumat.

Kemudian, seorang perempuan berambut Pink bangun dari duduknya. Mungkin korang pernah jumpa dengan dia sebelum ni.

Ya. Dia adalah yang mengangkat telefon semasa Kokoci menelefon Rebel Heroes untuk meminta bantuan Laura. Dia adalah Nura.

Nura : Selamat berkenalan semua. Aku adalah Nura. Ketua bahagian Penggodam Rebel Heroes. Kuasa aku adalah Tenaga dan Penembus.

___________________________________

Biodata Ahli Rebel Heroes :

Nama : Nura
Umur : 23 Tahun
Kuasa : Tenaga dan Penembus
Keterangan Kuasa : Layaknya gabungan antara Kaizo dan Fang. Kuasanya adalah manipulasi Tenaga seperti Kaizo, dan Penembus seperti Fang yang lama di Season 3. Senjata Nura bukanlah pedang tenaga seperti Kaizo. Senjatanya adalah Gari tenaga, yang berbentuk seperti gelung rotan yang berwarna biru neon dan hitam. Saiznya boleh diubah mengikut keadaan. Ianya juga boleh mengeluarkan duri yang tajam, dan menjadikannya senjata untuk menyerang lawan, dan memerangkap mereka di dalam gari itu. Kalau kuasa manipulasi yang lain, semuanya hampir sama dengan Kaizo. Penembus pulak, dia boleh menembus dinding, dan membuat kawan dia pun boleh di tembus seperti Fang.

____________________________________

Yuni : Hai, korang dah kenal aku. Kuasa aku, Memory dan Tali.

____________________________________

Biodata Ahli Rebel Heroes :

Nama : Yuni
Umur : 23 Tahun
Kuasa : Memory dan Tali
Keterangan Kuasa : Kuasa Memorynya mampu untuk menghilangkan memori seseorang atau mengembalikan ingatannya balik. Kuasa ini tidak mampu menyakiti fizikal, tapi boleh menyakiti mental, sekiranya memory yang dikembalikan adalah memori gelap. Tali pulak, seperti semasa mereka pertama kali jumpa. Benang benang yang dikeluarkan oleh Yuni, bukan benang biasa. Benang itu sangat tajam, sehingga boleh memenggal kepala lawan jika di tarik kuat kuat.

____________________________________

Laura : Baiklah, kamu semua dah berkenalan dengan semua orang di sini. Azir, Leo, Mio, Shin. Jumpa aku dalam bilik aku di sebelah bilik kamu 30 minit lagi. Kita akan berbincang pasal kuasa yang kamu patut dapat.
4 tu : Baik, Kapten.

Laura pun meninggalkan bilik itu untuk menyimpan power spera yang mereka dapat itu di bilik khas.











491 perkataan

Huehue, siap UwU. Author ada dapat tablet baru. Sim card dekat telefon Author ni dipindahkan ke Tablet tu, jadi Tablet tu kena cas selama 4 jam baru Author boleh guna. Maaflah sebab Episode ni pendek. TwT Author ada lukis gambar baru! Ini dia!

Hehe, Author cuba lukis dekat ibispaint dekat Tablet ni

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Hehe, Author cuba lukis dekat ibispaint dekat Tablet ni. Ni jelah hasilnya. Sorry tak cantik TwT Author pergi dulu! Arigato! Sayonara! Author here to say goodbye, roger and out!

Ejen Ali Crossover Season 3 : Run Away (COMPLETE)Место, где живут истории. Откройте их для себя