***אזהרת טריגרים בפרק!***
דבר הכותבת:
היי אהובים שלי!🥰❤️
לפני שתתחילו לקרוא, חשוב לי להדגיש שבפרק הזה מופיעים תיאורים גרפיים אלימים ומפורטים שעלולים להיות מטרגרים מאוד.
אם אתם מרגישים שלא תוכלו לעמוד בזה תדלגו על הסצנה שנמצאת בסוף הפרק.🖤
קריאה מהנה!😍***
קריסטיאן
ההתמזמזות עם ביאנקה חרצה את גורלי לחזור היום אל נבחרת המעודדות בדרך מואצת מהרגיל.
כנראה שהיא ממש אהבה את טעם הכוס שלי.במהלך האימון אני וביאנקה לימדנו את הבנות כריאוגרפיה שחיברנו יחד לקראת משחק הכדורסל שיתקיים בשבוע הבא.
המתח המיני המחשמל שהיה בינינו לא הדאיג אותי במיוחד. אני תמיד חרמנית מדיי לקראת המחזור שלי, שמתקרב אליי בצעדי ענק.
ג'וני קורא לזה "אימת התשיעי לחודש," כי התאריך הקבוע של המחזור שלי הוא בתשעה לחודש, ולטענתו ביום הזה אני הופכת למפלצת.
אני חושבת שהוא סתם מגזים, אבל שיהיה.
אני פותחת את דלת הלוקר שלי ומכניסה את ספר ומחברת פיזיקה לתוך התיק.המחשבות שלי נודדות אל הדאגה החדשה שנוספה אצלי הבוקר.
אשלי הודתה במלתחות בפני כולנו שהיא נכנסה פעמיים להריון בשנה שעברה כי שכחה לקחת גלולה פעם או פעמיים במהלך החודש. היא עברה שתי הפלות עם כדורים שקיבלה מרופא הנשים שלה ותיארה את כמות הדם שיצאה ממנה במשך ימים ארוכים של כאבי תופת.כמעט קיבלתי התקף חרדה מול כולן אבל התאמצתי להתעשת ולהעמיד
פנים שאני לא עומדת להתעלף במקום מרוב לחץ.
החודש הוא החודש הראשון שבאמת יש לי סיבה לחשוש, במידה והמחזור שלי יאחר בכמה ימים. החודש איבדתי את הבתולים והתחלתי לקבל לתוכי כמויות ענקיות של זרע מהענק הירוק.אני מאוד מתמידה בנטילת הגלולות, אבל יש ימים ספורים שאני שוכחת ליטול אותן– כמו למשל בימים עמוסים, אחרי השתכרות או...כשמחשבות שליליות מטרידות אותי יותר מהרגיל.
אני בולעת רוק כשפאניקה מחודשת תופחת בחזי.
אולי אני צריכה לבקש מדין להשתמש בקונדום כאמצעי זהירות נוסף?הדבר האחרון שאני רוצה הוא לגדל בתוכי תינוק-מוטציה.
אני בכלל לא רוצה להיכנס להריון בגיל כזה.
ואני גם לא רוצה להיכנס להיריון ממנו.
ואם כבר להיכנס להריון, אז לא עם פאקינג מוטציה.
YOU ARE READING
קוברה
Romanceאינסטגרם: RomalStories@ •מומלץ לקרוא את התקציר המלא שנמצא בעמוד הראשון בספר! דין ערפד מפלצתי. שטן ארור. ובעוד זמן קצר הולך להתווסף לי תואר כבוד, הרוצח של קוברה הקטנה. כל יצור מאוים ממני עד מוות, וכל בחורה נופלת במלכודת ומתחננת שאשתמש בה לצרכיי. מטר...