פרק 1

46.2K 1.3K 122
                                    

"אליס בוקר טוב הגיע הזמן לקום!" נאנחתי מכסה את הראש בכרית "עוד חמש דקות!" מלמלתי מתחפרת בתוך השמיכה מנסה לחזור לישון "אליס את תאחרי ליום הראשון לבית ספר!" "ממממ" מלמלתי עייפה מידי "קדימה מפלצת קטנה קומי!!!" קפצתי מהמיטה ששמעתי את אלכס צועק לי באוזן והבטתי בו כלא מאמינה "אתה מנסה לגרום לי להתחרש?!" הוא צחק וחייך אליי, אלכס היה אחי הגדול מבחינה חיצונית היינו שונים מאוד הדבר היחיד שהיה משותף לשנינו הוא צבע השיער החום והעיניים החומות דבש שירשנו מאבא שלי. חוץ מזה היינו כמו יום ולילה.

אלכס היה גדול ממדים כולו שרירים לעומתי שהייתי בעלת מבנה גוף קטן, צבע עורו שחום ושלי לבן על גבול החיוור, הוא מטר 85 שאני בקושי נושאת לגובה מטר 62 הוא חברותי ומקובל בבית הספר ואני? אני מעדיפה את חברת הספרים על פני חברת האנשים ואני אתפלא אם מישהו בבית הספר ישים לב שנעלמתי טוב אולי חוץ מאדם אחד. "קומי מפלצת! את תאחרי ליום הראשון!" נאנחתי "איך יש לך אנרגיה על הבוקר?" "קומי או שאני אגרור אותך למכונית ככה" נעצתי בו מבט מפוקפק "אתה לא תעז!" "הו כן אני כן" צמרמורת עברה בי ומיהרתי לקום מהמיטה ולהעיף אותו מהחדר "אני אהיה מוכנה עוד 10 דקות!" הוא צחק "פחדנית" "אידיוט" מלמלתי בחיוך לפני שטרקתי לו את הדלת בפנים.

הבטתי במראה בפעם האחרונה לבשתי ג'יינס פשוט, חולצה כחולה ארוכה בעלת שלושה כפתורים בחלק העליון נעלתי נעלי ספורט לבנות קלעתי את השיער שלי לצמה הצידה וירדתי במדרגות, "אמא ראית את המשקפים שלי?" "אם הם היו עלייך אולי היית מוצאת אותם" נעצתי מבט זועם באלכס "מצחיק" אבל לא יכולתי לעצור את החיוך שעשה את דרכו על פניי "הם על השולחן בסלון מתוקה" ניגשתי לסלון מרימה אותם "תודה" צעקתי מעבר לכתף שלי אוספת את התיק שלי מנשקת לראשה ויוצאת החוצה "קדימה ספורטאי רצית להגיע מוקדם לא?!" צעקתי לאלכס נשענת על דלת המכונית והוא יצא החוצה מגלגל עיניים "מחכים לספנסר" נאנחתי "ברור שמחכים! אז למה בדיוק קרעת לי את עור התוף היום בבוקר?!" "כי התחשק לי" "אתה אידיוט!" "מי אידיוט?" קפאתי מנסה להכחיש את האופן בו קצב פעימות הלב שלי גבר לשנייה וניסיתי להסוות את הקפיאה הזמנית שלי בתשובה עוקצנית "אתה ואחי" הסתובבתי ונפגשתי עם החיוך של ספנסר ועיניים כחולות משועשעות , ספנסר היה החבר הכי טוב של אחי מכיתה א'.

שניהם היו בלתי נפרדים אם רצית למצוא אחד מהם היית מחפש את השני, בדיוק כמו אחי ספנסר היה חלק מקבוצת הפוטבול, לא שחקן פשוט אלא הקפטן, השיער החום שלו והעיניים הכחולות שלו הפכו אותו לחביב בקרב הנשים והגישה חסרת הדאגות שלו גרמה לו להרוויח הרבה חברים "מה עשינו עכשיו?" הוא הרים גבה ואני משכתי את הכתפיים שלי "אותן סיבות כמו תמיד" אמרתי בחיוך והוא גיחך "אז כרגיל?" "בדיוק, עכשיו כנס למכונית או שיש סיכוי גבוה שאלכס יתחרפן" מלמלתי מחכה שאלכס יפתח את הדלת בדיוק מה שהוא עשה שנייה אחרי זה.

נכנסתי למושב האחורי מחכה שהוא יתניע את המכונית "אז י"א מתרגשת?" "מאוד" מלמלתי ויכלו לשמוע את הציניות נודפת ממני בגלים, הוא גיחך "אז י"ב מתרגש? כי אני יודעת שאחי כן" אלכס צחק "ברור שנה אחרונה בחור הזה ואנחנו עפים מפה" "ברי מזל" מלמלתי והוא צחק. אלכס חנה במגרש החנייה ושלושתנו יצאנו מהמכונית ברגע שכף רגלם של אלכס וספנסר דרכה על מגרש החנייה בריטני וסטייסי קפצו עליהם מתעלמות לחלוטין מקיומי ומפילות את הספרים שלי על הדרך "הו אל תדאגו לזה אני ארים את הספרים שהפלתן" אמרתי בציניות מתכופפת ומתחילה להרים את הספרים, איזו התחלה מושלמת לשנת הלימודים חשבתי במירמור הושטתי את היד לספר הביולוגיה שלי שיד גדולה יותר השיגה אותי ואחזה בה עבורי.

הרמתי מבט ונפגשתי במבט החם של ספנסר "הנה" לקחתי ממנו את הספר "תודה" מלמלתי פתחתי את הפה לומר משהו נוסף ש "אליס!!!" הספקתי להסתובב בזמן בשביל להתנגש ב54 קילו של בלונד וחום וכמעט נפלתי לולא ספנסר שייצב אותי "רוזי" חייכתי מחבקת אותה חזרה ולוקחת צעד אחורה מביטה בה "יש סיבה שניסית להפיל אותי לרצפה או שזה סתם בגלל שאת מתרגשת?" רוזלי היא החברה הכי טובה שלי מגן הילדים, אנחנו עושות כמעט הכול ביחד ולעומתי היא אחת מהנערות הכי מקובלות בבית הספר, אחת שלא מפחדת מתשומת לב "לא ראית אותך שנים!" "לא ראית אותי יומיים" מלמלתי מגחכת לעצמי והיא פשוט גלגלה עיניים "שנים יומיים אותו דבר" צחקתי "כן, כן" היא אחזה לי ביד צועקת שלום מהיר לכולם וגוררת אותי לבית ספר.

"אז מה זה היה?" "מה זה מה?" מלמלתי מבולבלת "המבט הזה שחלקת עם ספנסר!" הסמקתי "שששש מישהו ישמע אותך!" הבטתי במסדרון הסוער בחשש והיא צחקה "נו!!" נאנחתי "זה היה כלום רוז הוא פשוט עזר לי" היא נאנחה ונעצרה באמצע המסדרון כמעט גורמת לי ליפול "את חייבת להפסיק עם זה! אני עוד אפול יום אח..." הפסקתי לדבר מביטה בה בחשש, הו לא שלרוז יש את המבט הזה בעיניים זה אומר שאני צריכה לרוץ ולהתחבא תחת הסלע הכי גדול שאני יכולה למצוא כי שום דבר טוב לא יצא מזה "זה השנה האחרונה שלו פה אליס! ואם זה הדבר האחרון שאני אעשה את תנשקי את ספנסר הייל עד סוף השנה!" הבטתי בה בהלם ואני בטוחה שיכלו לקרוא את האימה המופיעה על הפנים שלי.

אלוהים זאת הולכת להיות שנה ארוכה

my brother best friendWhere stories live. Discover now