פרק 40

19.3K 1.1K 341
                                    

רצתי לאסלה מקיאה את נשמתי "אליס?" שמעתי את אריק קורא לי אבל לא יכולתי לדבר השענתי את הראש שלי על היד מניחה לגוף שלי לנוח "אליס בייב מה קרה?!" אריק מיהר לצידי ועזר לי לקום בעדינות לוקח אותי לכיור ושוטף לי את הפנים "אליס?" הבטתי בעצמי במראה, נראיתי זוועה. השיער שלי מפוזר ונדבק לי על הפנים העיניים שלי אדומות והעור שלי חיוורות. "הוא שכב איתה" מלמלתי חסרת אוויר "מה?" "ספנסר שכב עם אוליביה אתמול" ראיתי איך הבנה הכתה באריק והוא משך אותי אליו "אוי בייב אני כול כך מצטער" אחזתי בחולצה שלו מסרבת להניח לדמעות לזלוג.

אריק לקח אותי הביתה באותו רגע אומר למורה שלי שאני לא מרגישה טוב, מבט אחד בי גרם לה לחתום על פתק שחרור ותוך עשר דקות הייתי בחדר שלי תחת השמיכות והנחת לדמעות לזלוג על הפנים שלי בחופשיות. אריק לא עזב את הצד שלי אפילו לא לשנייה ורוז הצטרפה אליו ברגע שהיא שמעה מה קרה "הבן זונה הזה! הוא אומר לך שהוא נלחם עלייך ואז הולך ושוכב עם הזונה הזאת?!" היא המשיכה לקלל אותו ואני הרגשתי שעם כול תזכורת ללילה שהם בילו ביחד משהו בי נשבר "רוז מספיק" לחשתי אבל היא לא עצרה "רוז מספיק בבקשה!" צעקתי והיא עצרה במקום מביטה בי מופתעת ואז חרטה הופיעה על הפנים שלה "אני מצטערת אלי לא התכונתי" נערתי את ראשי מסמנת לא "זה בסדר אבל אני באמת רוצה להיות לבד עכשיו" היא הביטה בי מוזר וכך גם אריק אבל לבסוף שניהם נאנחו והשאירו אותי לבד, להתמוגג ברחמים העצמיים שלי.

אחרי חצי שעה נשמעה דפיקה עדינה בדלת ואני נאנחתי לא רוצה לראות מי זה אז פשוט התחפרתי בשמיכה שלי "אליס?" הקול שלו גרם לי לקפוא, אלוהים לא אני לא יכולה להתמודד איתו עכשיו! איך לעזאזל הוא עבר את רוז ואריק?! הרגשתי אותו מתיישב על המיטה שלי "מפלצת אני יודע שאת ערה" נאנחתי פוקחת את העיניים ונפגשת בעיניים כחולות דואגות, "שמעתי שהלכת מוקדם כי לא הרגשת טוב יש לך חום?" הוא הושיט ידו אבל מיהרתי להירתע מהמגע שלו "תלך מפה" "אליס?" "שמעת נכון הייתה לי בחילה, אתה גורם לי לבחילה!" עיניים כחולות התרחבו ועצב הופיע בהם "אליס?" אלוהים הוא עוד מעז להיראות פגוע?! בעטתי מעלי את השמיכה ונעמדתי על הרגליים נועצת בו מבט זועם "עוף לי מהחדר!" הוא נעמד על רגליו והביט בי מוזר "אליס מה קורה פה?" "אני רוצה שתעוף לי מהחדר ותעוף לי מהחיים! אף פעם אל תראה את הפרצוף שלך אצלי בבית!" "מה? על מה את מדברת?!" "על מה אני מדברת?!" "כן! אין לי מושג מה לעזאזל עובר עלייך?!" "שכבת איתה!" צעקתי לא מסוגל לשלוט בקול שלי יותר וגם לא בדמעות.

"מה?" הוא הביט בי מבולבל "שכבת עם אוליביה!" משהו חלף בעיניים שלו אשמה? "כן" הרגשתי איך הבחילה מכה בי שוב "אבל זה היה לפני שהיה בנינו משהו! אליס פאק זה היה לפני חודשים!" "שקרן! אתמול היית איתה היא סיפרה לי!" "אז היא משקרת לך!" נערתי את ראשי, "היית איתה אתמול? בסביבה שלה?" הבטתי ישר בעיניים שלו מאתגרת אותו לשקר לי "כן אבל היינו ביחד כול החבורה, חגגנו שעלינו לגמר!" אגרפתי את הידיים שלי לאגרופים קמוצים. אתמול אחי בילה את הלילה עם רוזי, אז כול החבורה לא חגגה ואני התפלאה אם הוא שכח את החבר הכי טוב שלו! "תעוף מפה" "אליס..." "תעוף מפה! אם אי פעם אהבת אותי תעזוב אותי בשקט!" הוא קפא מביט בי לעוד כמה שניות ואז הוריד את ראשו בכניעה "אני לא אכאיב לך יותר" הוא לחש לפני שעזב את החדר והותיר אותי שבורה.

my brother best friendWhere stories live. Discover now