פרק 19

17.9K 1.2K 128
                                    

התנערתי מהטרנס שהמילים שלו שמו אותי וחייכתי לפרצוף הישנוני שלו ונאנחתי אני לא יכולה לתת לו לישון בבגדים מסרחים מאלכוהול אז עם טיפת האומץ שנשארה לי ולפני שיהיה לי זמן לשנות את הדעה שלי התחלתי להפשיט אותו משאירה אותו בבוקסר בלבד ומניחה את הבגדים שלו בסל הכביסה למרגלות המיטה. התקדמתי למיטה מכסה אותו בשמיכה ובדיוק שבאתי לקום ממנה הוא אחז לי ביד מושך אותי למטה ומתחפר בי, הבטתי בו בהלם והגוף שלי נדרך ברגע. מעולם לא הייתי קרובה כול כך לגבר אבל נרגעתי שראיתי שהוא עדיין ישן וניסיתי להשתחרר מהאחיזה שלו.

"בבקשה לא, נוח" הוא מלמל מתוך שינה והאחיזה שלו עליי התחזקה, גיחכתי וחיוך חם עשה את דרכו על פני, כנראה שאני תקועה פה הלילה. מיהרתי לשלוח הודעה לאלכס אומרת לו שאני אשן אצל רוזי ושספנסר בבית, לא ידעתי למה שיקרתי לו אבל פשוט עשיתי את זה. נרדמתי במיטה של ספנסר בזמן שהרצתי את האצבעות שלי בשיער החום והמבולגן שאני אוהבת כול כך. למחרת קרן האור שחדרה דרך הווילון העירה אותי ולשנייה נלחצתי לא מזהה איפה אני עד שהרגשתי משהו חם צמוד אליי והבטתי בספנסר ישן בשקט וחייכתי מנסה לצאת מהמיטה לפני שהוא התעורר וכול העניין הזה יהיה מוזר יותר. גם ככה היחסים בנינו שבירים.

הצלחתי להשתחרר מהאחיזה שלו אבל לא הייתי זהירה מספיק ונפלתי על התחת לא מצליחה לעצור בזמן את יללת הכאב שברחה לי מביו השפתיים וספנסר פקח את עיניו מביט בי בבלבול ואז בעצמו וחזרה בי "השתכרתי?" הוא מלמל אוחז בראשו ואני הנהנתי, הוא הביט בעצמו שוב והפסקתי לנשום מפחדת שיקבל את הרושם המוטה ולפני שהספקתי לפתוח את הפה שלי הוא קטע אותי "תודה שנשארת איתי אליס סליחה שהייתי לטרחה" הוא לחש וקם מהמיטה ישר למקלחת ואני נשמתי בהקלה. חציתי את המסדרון נכנסת לשירותים הנוספים שטפתי פנים וירדתי למטה מכינה לו כוס קפה חזק ומתחילה להכין ארוחת בוקר יודעת מהניסיון שלי עם אלכס ששיכורים קמים רעבים "יש לזה ריח טוב" הוא לחש ואני הסתובבתי כמעט מפילה את חתיכת הלחם בידיים שלי שנפגשתי בספנסר לבוש בכלום חוץ מבוקסר וטיפות מים נופלות מהשיער שלו לכתפיים, שיערו החום נדבק לפנים שלו מסתיר מעט את העיניים הכחולות שלו.

הבנתי שאני נועצת מבט ומיהרתי להסיט את הראש שלי הצידה מסמיקה יודעת שנתפסתי והוא גיחך "חשבתי שתהיה רעב" מלמלתי "אני רעב תודה" הנהנתי מניחה בפניו את כוס הקפה וצלחת מלאה בירקות, חביתה וקוטג', הנחתי צלחת דומה מולי והתחלנו לאכול. נשכתי את השפה שלי אוזרת אומץ לשאול את מה שאני רוצה לשאול "למה הנחת שאני נשארתי לטפל בך?" לחשתי והוא הרים גבה "מה?" הסמקתי מביטה על הצלחת שלי "רוב הגברים פשוט היו מנחים שאנחנו..." "שילכו לעזאזל!" הבטתי בו בהלם ששמעתי את הזעם בקולו "רוב הגברים לא מכירים אותך אליס, את לא בחורה כזאת!" הסמקתי "תודה" מלמלתי והטלפון שלי צלצל "אמא ואבא יחזרו מאוחר מהעבודה, אני אבלה את היום אצל ג'ון" הבטתי בהודעה בהלם ומיהרתי לענות לו "אני בלי מפתח!!!" "אז תבלי את היום אצל רוז מה העניין?" נאנחתי לא טורחת לענות לשאלה שלו. רוז מבלה את היום עם אבא שלה, סוף סוף שיחררו אותו הביתה ואני לא רוצה להפריע לה ואם אני אלך לג'ון לבושה בבגדים של אתמול אלכס יתחיל לחשוד והוא אוטומטית יפנה אצבע מאשימה לקייל.

my brother best friendTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon