פרק 2

24.5K 1.2K 156
                                    

הבטתי ברוזלי באימה מנערת את ראשי בהיסטריה "ממש לא! רוזלי את לא עושה כלום את מבינה?!" היא הביטה בי והחיוך שלה רק התרחב "ממתי עשיתי מה שביקשת ממני?" "מהיום?" לא התכוונתי שזה יצא בתור שאלה אבל לא יכולתי למנוע מהחשש להזדחל לקולי והיא צחקה "אוי אלוהים אליס את נראית כאילו עומדים לרצוח אותך" התקשיתי לבלוע רוק ואז בדיוק כמו האמירה נשמע הצלצול הגואל "אני צריכה ללכת לשיעור ביולוגיה נדבר!" קראתי ממהרת לברוח מהמסדרון, והרחק מרוז.

נכנסתי לכיתה מתיישבת בקצה המרוחק של החדר ליד החלון מביטה בנוף ומתנתקת מהסביבה "את בכלל מקשיבה לי?" הרמתי מבט ונפגשתי עם המבט המעוצבן של אריק. אריק הוא הידיד הכי קרוב שלי אחרי רוז וגם העוגן שלי שהיא משתגעת יותר מידי "אמרת משהו?" הוא נעץ בי מבט כועס "כן שאלתי אם את מכירה בחורה בגובה מטר 60 שיער חום עם עיניים תואמות? פשוט הייתה לי חברה שמתאימה לתיאור הזה לפני חופשת הקיץ" צחקקתי וחיבקתי אותו אליי "אני מצטערת אריק אני מעופפת" "זה בגלל המטרה החדשה של רוז?" הבטתי בו בהלם "איך אתה יודע?!" הוא הרים את הטלפון והראה לי הודעה "אני ואתה גורמים לספנסר ולאליס להתנשק השנה!!!" "אלוהים! זה קנוניה!" הוא צחק והחזיר את הטלפון לכיס "את יודעת שבדרך כלל אני תומך בך אבל..." התרחקתי ממנו "בוגד!" לחשתי והוא רק חייך "זה השנה האחרונה שלו פה אליס ואת מאוהבת בו כבר שלוש וחצי שנים! באמת צב יותר מהיר ממך!" הסמקתי מסיטה מבט ומסרבת לדבר איתו "באמת? כתף קרה?" הנהנתי ממשיכה להביט בחלון והוא גיחך.

מר ג'ונסון נכנס לכיתה בקושי טורח להציג את עצמו ומתחיל את השיעור. אחרי 90 דקות מפרכות ומתישות הצלצול נשמע וכולם ברחו מהכיתה "חשבתי שהשיעור הראשון אמור להיות קליל!" נאנחתי "שמעתי שהוא קשוח אבל באמת זה מגוחך!" אריק לחש ואני הנהנתי בהסכמה, זה היה מתיש ולא רק זה יש לי גם בוחן שיעור הבא! "רוז שלחה לי הודעה היא מחכה בקפטריה" הנהנתי מובילה את הדרך.

ברגע שנכנסנו לקפטריה זיהיתי את רוז, היא עמדה בתור ושלושה בחורים מי"ב פלרטטו איתה "תלמדי קצת" אריק לחש לי ונעצתי בו מבט זועם "לך חפש את החבר שלך!" הוא צחק "הוא לא בא היום מתוקה אז את תקועה איתי" "פשוט יופי" מלמלתי בציניות ולא יכולתי לעצור את דקירת הדאגה שתקפה אותי. קים היה החבר של אריק כבר שנה שלמה והוא היה אחד מהאנשים הכי מתוקים שאני מכירה וכאילו קרא את המחשבות שלי הוא ענה לי "הוא בסדר פשוט לא קם בבוקר" צחקתי "אוי רק קים יכול להבריז ביום הראשון ללימודים" "מה אני יכול להגיד? אני אוהב אותם רעים" לא יכולתי לעצור את עצמי ופרצתי בצחוק משוחרר "אידיוט!" "חשבתי שזה הכינוי שלי, שאני אתחיל לקנא?" קפאתי מסתובבת לאט ונפגשתי בחיוך של ספנסר והמבט השונא של סטייסי "אני לא יודעת, מה אתה אומר אריק יש לי סיכוי איתך?" אריק גיחך מניח את היד שלו על הכתף שלי "אוי מתוקה אם לא הייתי הומו מזמן הייתי חוטף אותך" צחקתי מביטה בספנסר עם גבה מורמת והוא גיחך "אני מניח שלא" אבל לא פספסתי איך המבט שלו השתהה שנייה יותר מידי על המקום בו היד של אריק הייתה מונחת "קדימה בייב בוא נלך! אני רעבה" קול צווחני הפריע לנו והפניתי את המבט שלי לסטייסי נרתעת מהזעם במבט שלה, אוקיי אני מניחה שהיא לא מעריצה גדולה שלי.

my brother best friendWhere stories live. Discover now