פרק 15

16.6K 1.1K 163
                                    

״זאת את״ הבטתי בו בהלם ואימה החלה להשתלט עליי, ניסיתי לקחת צעד אחורה אבל הוא לא הניח לי ״ב-ברור שזאת אני אם אני לא אני אז מי אני?״ ניסיתי לשחרר את האווירה אבל ידעתי שזה לא עובד ״זאת את, הבחורה מהנשף״ קצב הנשימות שלי גבר וכך גם קצבי פעימות לבי ״איזו בחורה מהנשף?״ אלוהים שיניח לי, שפשוט יאמין לי ויעזוב את הנושא הזה.
״אני אזהה את השפתיים האלו בכול מצב״ הוא לחש והלב שלי החסיר פעימה אז הנשיקה גם השפיעה עליו? ״למה?״ הוא לחש וקפאתי ״למה מה?״ ״למה נישקת אותי?״ הפסקתי לנשום והרגשתי איך הפניקה השתלטה עליי לחלוטין פתחתי את הפה לומר משהו אבל סגרתי אותו מיד לא יודעת מה לומר. אני חייבת לברוח מכאן! אני חייבת לארגן את המחשבות שלי לפני שאתעמת איתן. וכאילו הנער השיכור לידי שמע את המחשבות שלי הוא נתקל בנו וגרם לספנסר לשחרר את האחיזה שלו עליי ואני ניצלתי את זה בורחת ממנו.

חיפשתי בקהל פרצוף מוכר ורצתי לרוז שהבחנתי בה בין קהל האנשים ״אני חייבת לברוח!״ לחשתי לה והיא הביטה בי מופתעת ״מה?״ ״הוא יודע ספנסר יודע!!!״ היא הביטה בי מבולבלת ואז האסימון נפל והעיניים שלה התרחבו בהלם ״אליס אולי זה לטובה אולי כדאי שתדברו ו..״ ״לא!״ קטעתי אותה ״אני חייבת להתחבא רוז עד שאני אחשוב מה לומר!״ היא הנהנה ״תתחבאי בחדר שלי אף אחד לא עולה לשם״ הנהנתי מודה לה בחיוך זריז ורצה במעלה המדרגות תוהה מתי לעזאזל התחלתי להתחבא?!

ישבתי במיטה חושבת מה לעשות שהדלת נפתחה והרמתי מבט מצפה לפגוש ברוז או באריק אבל ממש לא ציפיתי לפגוש אותו ״ספנסר״ המבט שלי נדד למפתן הדלת ורוז עמדה מאחוריו מחייכת חיוך מעודד ואני הבטתי בה בהלם. מה לעזאזל?! היא יצאה מהחדר סוגרת את הדלת אחריה ואני חשבתי לאיזה מרחק אני אספיק לברוח לפני שהוא יתפוס אותי וכמובן שחשבתי כמה פתטית אני נשמעת! אבל אז שמעתי את רעש המפתח שאומר שספנסר נעל את הדלת ועכשיו אני תקועה בחלל סגור עם ספנסר הייל והוא רוצה תשובות.

״למה?״ נשכתי את השפה שלי ״זה משנה?״ ״אליס למה?״ שתקתי לא יודעת מה להגיד לו!!! מה אני יכולה לומר כבר נישקתי אותך כי ידעתי שזאת תהיה ההזדמנות הראשונה והאחרונה שלי? הוא נאנח ולקח צעד אחד כלפיי ״למה נישקת אותי אליס?״ עצמתי עיניים יודעת שאין לי ברירה אחרת ואני צריכה לגלות לו את הסוד שלי ״בגלל..״ שתקתי לא מסוגלת להמשיך ״בגלל מה?״ הקול שלו היה כזה רך ומנחם ואני פשוט אזרתי אומץ לומר את זה אחת ולתמיד ״בגלל שאני אוהבת אותך״ לחשתי וזה נשמע כול כך רם בחדר השקט ולא פספסתי את צליל ההפתעה שברח מבין השפתיים שלו וסירבתי להרים מבט.

״אליס״ הוא לחש מבקש בלי מילים שאסתכל עליו אבל סירבתי ״אליס תביטי בי״ הוא לחש שוב אבל לא פספסתי את הפקודה השקטה בקולו ונאנחתי מרימה מבט ופוגשת בזוג עיניים כחולות שמה שהן מכילות הפחיד אותי עד עצם היותי ״את אחותו הקטנה של אלכס א-אני לא יכול להחזיר לך רגשות את יודעת את זה נכון?״ הרגשתי איך הלב שלי נשבר עם כול מילה נוספת אבל משהו במשפט שלו הציק לי ״לא יכול?״ לחשתי מבולבלת מנסה לעצור מהדמעות לזלוג על פניי ״אני מתכוון אני...״ הרמתי יד קוטעת אותו ״אני רוצה לדעת רק דבר אחד, יש לך רגשות כלפיי?״ לחשתי מפחדת מהתשובה שלו ״לא״ הוא לחש והרגשתי איך האדמה תחתי מתפוררת ולא יכולתי לעצור את הדמעות ״אליס״ הוא הושיט יד לעברי ואני נרתעתי מהמגע שלו ״תלך. תעזוב אותי לבדי״ ״אליס״ הוא לחש ואני נערתי את ראשי לשלילה ״תלך! אני לא רוצה את הרחמים שלך!״ הוא נאנח, פתח את הדלת ועזב אותי לבדי.

ישבתי במיטה מניחה לדמעות לזלוג ״אליס״ רוזלי לחשה והבטתי בה ״מה קרה?״ נעצתי בה מבט זועם ״למה עשית את זה?!״ כמעט וצעקתי והיא נרתעה מהזעם בקולי ״מ-מה?״ ״למה אמרת לו איפה אני?!״ ״רציתי לעזור לך...״ ״לעזור לי?! השפלתי את עצמי רוזלי!״ היא הביטה בי בהלם ששמעה שהשתמשתי בשם המלא שלה, לא עשיתי את זה מהיום הראשון שנפגשנו ״אני ואריק חשבנו שאם תגידי לו איך את מרגישה הוא יחזיר לך רגשות״ ״יחזיר לי רגשות?! אמרתי לך שהוא אוהב מישהי אחרת!!! אני בטחתי בך שתעזרי לי ואת פשוט מכרת אותי!!!!״ הפעם צעקתי לא ידעתי אם אני חושבת בהיגיון או לא אבל הייתי פגועה, האדם היחידי שהיה אמור להיות שם עבורי פשוט עבד עלי! ״אליס אני מצטערת״ ניערתי את ראשי ״אל תדברי איתי שוב, לא את ולא אריק״ העיניים שלה התרחבו בהלם ודמעות התחילו לזלוג על הלחיים שלה ״אליס בבקשה אני מתנצלת באמת א..״ לא רציתי לשמוע אותה שוב ומיהרתי לצאת מהחדר נתקלת במבט המודאג של ספנסר והרגשתי כאילו אני נחנקת. אני צריכה לברוח מכאן וזה בדיוק מה שעשיתי, רצתי במדרגות מודעת לעובדה שספנסר רודף אחריי אבל התעלמתי ממנו. כשהגעתי למפתן הדלת נתקלתי במישהו והרמתי מבט נפגשת בקייל ״אליס מה קרה?״ הוא לחש מודאג ואני הבטתי בו בעיניים דומעות ״קח אותי מכאן״ לחשתי והוא הנהן מניח את היד שלו סביבי ומוביל אותי לאופנוע שלו.
הרמתי את השמלה עד לברכיים שלי ועליתי על האופנע מחבקת את קייל חזק ״אליס!״ שמעתי את ספנסר קורא לי אבל אני התעלמתי ממנו ״סע״ לחשתי ואז שמעתי את רעש המנוע מתעורר לחיים ואני סירבתי להביט אחורה, רק רציתי להתרחק מהכול רק לכמה דקות.

היי בנות אשמח לתגובות ☺️

my brother best friendWhere stories live. Discover now