פרק 24

18.2K 1.1K 178
                                    

שברתי את הנשיקה מביטה בו וסערת רגשות התחוללה בי אבל הרגש שניצח היה הזעם, דחפתי אותו יוצרת מרחק ומביטה בו כלוא מאמינה "למי אני שייכת?! אני לא שייכת לאף אחד אתה מבין אותי?!" הוא נאנח "פאק אליס אני.." קטעתי אותו "שום אני ספנסר" הוא פתח את פיו לענות לי אבל צלצול פעמון בית הספר קטע אותו "אני צריכה ללכת לשיעור ביי" אמרתי לא מביטה בו שנייה נוספת. אין טעם לומר שאת השעתיים הבאות העברתי זעופת פנים וזועמת.

"נאכל בחוץ?" אריק שאל ורוז הנהנה בהסכמה "אליס?" "אה?" נערתי את עצמי מהמחשבות והבטתי בקייל "את בסדר?" "כן אבל.." עצרתי שנייה אוחזת ביד שלו ומסמנת לאריק ולרוז להתקדם אומרת בלי מילים שאשיג אותם אחר כך "תקשיב כול הקטע הזה של החיבוקים והנשיקות בשביל לגרום לספנסר לקנא צריכים להפסיק" הוא הביט בי מבולבל "למה?" נאנחתי "נמאס לי ממשחקים קייל, זה חייב להיפסק בסדר?" הוא הנהן "מה שתרצי בייב" חייכתי אליו "תודה אבל, על כול מה שעשית עבורי" הוא חייך וקרץ לי "את כמו אחות עבורי אליס אני אעשה הכול בשביל לגרום לך לחייך" צחקקתי מודה לו שוב ומיהרנו להשיג את אריק ורוז שישבו על אחד הספסלים וקים הצטרף אליהם. "הי" אמרתי בחיוך ונשקתי לקים על הלחי מתיישבת על יד רוז, אחרי חמש דקות הבחנתי שרוז הפסיקה לדבר ונעצה מבט בקצה השני של מגרש החניה, עקבתי אחר המבט שלה והבנתי למה "רוזי?" לחשתי "אה?" "אחי אידיוט" בקצה השני עמד אלכס ובריטני צמודה אליו מפלרטטת כאילו החיים שלה תלויים בזה "אני יודעת" היא מלמלה והלב שלי יצא אליה "חשבתי שבאמת יש לו משהו אליי" "אבל יש לו!" היא הביטה בי בעצב "באמת כי זה לא נראה לי ככה" נאנחתי מחבקת אותה אליי. אריק החליט שרוז הזעיפה פנים מספיק ומשך אותה לשיחה על אופנה מה שמיד עודד אותה ואני החלטתי שהגיע הזמן שאני אכנס קצת שכל באחי האידיוט.

קמתי מהספסל ניגשת ישר אליו "אלכס אפשר לדבר?" בריטני הביטה בי לשנייה בזלזול "הוא קצת עסוק עכשיו ילדה קטנה" התעלמתי ממנה לחלוטין פונה לאלכס "אלכס" "את לא מבינה מה זה עסוק? את מטומטמת בדיוק כמו החברה הבלונדינית שלך! יאללה קישטה!" ראיתי איך אלכס מתחיל להתעצבן אבל לפני שהוא הספיק לענות לה אני הסתובבתי אליה מרימה גבה, אוקיי להעליב אותי זה דבר אחד אבל את רוזי? הו לא "תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב חתיכת רובוט מהלך בלי מוח! היית מתה להיות רבע מהאדם שרוזלי היא, הדבר היחידי שחשוב לך בחיים הקטנים שלך זה בנים, בנים ועוד פעם בנים מה שאומר הרבה מאוד עלייך חלולה!" היא הביטה בי בהלם "אלכס אתה לא תגן עליי?!" היא התבכיינה ואלכס ניער אותה מעליו מביט בה בזעם "עוד פעם תדברי ככה לאחותי או לחברה שלך ואת מתה מבחינתי!" "מה?!" הסתכלתי עליה בחיוך "באמת חשבת שאחי יעדיף אותך עליי?" אמרתי לא טורחת להישאר שם עוד שנייה ואחזתי ביד שלו גוררת אותו הצידה, נועצת בו מבט זועם.

"מה נסגר איתך?" הוא הרים גבה "מה נסגר איתי?" נאנחתי "אתה רוצה את רוזי או לא?!" הא הביט בי בהלם "על מה את מדברת אליס?" "אוקי לי נמאס מהמשחק המטופש הזה אז אני אגיד לך מה קורה, לך אחי הגדול והמטומטם יש רגשות לרוזלי ובגלל שאתה מטומטם כמו שצוין בהתחלה אתה הורס הכול אז תקשיב לי טוב, אתה הולך לחצות את מגרש החנייה לקחת את רוזי הצידה ולהגיד לה מה אתה מרגיש כלפיה או שאני נשבעת לך אני אתלה בכול מקום את התמונה שלך בתור ילד קטן מחופש לפיה!" התנשפתי מביטה בו בזעם והוא הביט בי בהלם "מ-מה?" נאנחתי "תזיז. את. התחת. שלך. עכשיו." הדגשתי כול מילה לחוד והוא גיחך בלחץ מהנהן מבין שאני לא צוחקת, הוא חצה את מגרש החניה לוחש משהו לרוזי באוזן ולוקח אותה למקום אחר ואני חייכתי, אולי זה לא מה שקופידון היה עושה אבל אני מאמינה שהוא יהיה גאה בי. חייכתי חיוך מלאת גאווה בעצמי אבל החיוך הזה נמחק ברגע שהסתובבתי וראיתי מעודדת נוספת מפלרטטת עם ספנסר, נו באמת?!

my brother best friendWhere stories live. Discover now