פרק 32

16.9K 1K 69
                                    

קמתי למחרת הבוקר בלי אנרגיה בכלל, בקושי ישנתי והשיחה של היום רדפה אחריי אבל ידעתי שלא משנה מה אני חייבת לדבר עם ספנסר, אני לא יכולה להמשיך לשקר לאלכס זה פוגע בו ובי. הבטתי במראה לבשתי חולצה לבנה קצרה שאחת מהכתפיות שלה נופלת טייץ' שחור פשוט ונעלי ספורט שחורות שהגיעו לי עד הקרסול אספתי את השיער שלי לקוקו גבוה וירדתי למטה.

"בוקר טוב" אמרתי בחיוך ואלכס חייך אלי "בוקר מדהים! השמש חזקה וציפורים מצייצות" הבטתי בו מוזר "מה לקחת?" אמא שלי צחקה "הוא פשוט מאושר שהמשחק לא יבוטל גם הפעם" "אה, וואו" התקרבתי אליו לוחשת לו באוזן "בטוח שלא לקחת כלום?" אמרתי בציניות והוא גלגל עיניים "מצחיקה" גיחכתי מרימה חתיכת לחם מורחת קוטג' על זה ונוגסת "קדימה תוכלי לאכול בדרך אני לא מאחר היום" "אלוהים אלכס תירגע קצת" "זה המשחק שקובע אם אנחנו עולים לחצי גמר אליס אני לא מסתכן בכלום עכשיו תזיזי את התחת שלך למכונית!" "כן, כן המפקד!" הצדעתי לו, הוא נאנח ובלי אזהרה פשוט הרים אותי מהמותניים כך שהפנים שלי פנו לגבו "אלכס תוריד אותי!!" צחקתי חובטת בגבו "וואו אם ידעתי שזאת אפשרות תחבורה מבחינתך הייתי חוסך הרבה כסף על מוניות" "ספנסר! אלכס סובב אותי אליו!" אלכס צחק וסובב אותי כך שפניתי אליו מביטה בעיניים כחולות משועשעות "תשתוק ותגרום לו להוריד אותי! אנחנו נאחר!" הוא צחק וחבט על גבו של אלכס בצחוק "קדימה אחי תוריד אותה למטה לפני שהיא תשאיר את שנינו חרשים" נעצתי בו מבט זועם "אם הייתי במקומך אלכס לא הייתי משחררת אותי, לפתע נהייתי מאוד אלימה" הוא צחק מוריד אותי על האדמה וחבטתי בשניהם "אידיוטים!" "אבל האידיוטים שלך!" אלכס אמר והחיוך שלי נעלם. נכנסתי למכונית מביטה בשניהם צוחקים ועוקצים אחד את השני ולא יכולתי להפסיק לחשוב מה יקרה אחרי שאלכס יגלה את האמת. הוא יפסיק לדבר איתו? יגרש אותו מהחיים שלנו בגלל ששיקר? הרגשתי איך פחד לאט, לאט תופס אחיזה עליי "בבקשה שהכול יסתדר" לחשתי וספנסר הרים גבה "אמרת משהו?" "אממ כלום פשוט שאני עייפה" הוא הנהן וחזר לדבר עם אלכס על המשחק.

יצאתי מהמכונית עסוקה כול כך העולם הקטן שלי שאפילו לא הבחנתי ברוזי שהלכה לצידי עד שנעצרה ונופפה בידה מולי פני "רוזי?" הבטתי בה מבולבלת ואז בסביבה שלנו "מה את עושה פה?" היא נאנחה "את לא פה. מה קורה אליס?" "כלום פשוט עסוקה נתראה במשחק היום בסדר?" אמרתי מנופפת לה לשלום "אליס רגע!" אבל כבר לא הייתי בטווח הראייה שלה ונאנחתי בהקלה. לא יכולתי לעמוד בשטף השאלות של רוזלי במיוחד שאין לי תשובות עבורה, ולא עבורי. ישבתי בשיעור משרבטת במחברת שלי "אליס?" אריק לחש לי ואני מלמלתי מה "הכול בסדר? את שקטה" "אתה רומז שאני רעשנית בדרך כלל?" "אני אומר את זה מתוקה עכשיו שפכי" נאנחתי נושכת את השפה שלי ומספרת לו הכול מההתחלה ועד הסוף "אז את וספנסר זוג?" הוא אמר בהלם ואני הנהנתי הוא פתח את פיו שהצלצול הפריע לו. הוא אסף את הדברים שלו במהירות וגרר אותי איתו החוצה.

my brother best friendUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum