פרק 5

498 34 0
                                    


"אני לא אוהב כשמחטטים לי בדברים" הוא חטף את האולר מהידיים שלי, כאילו היה זה טרף, עיניו הירוקות שינו את צבען לכהה ולא השתקף בהן דבר מלבד הכעס שהרגיש כלפיי. גם אני כעסתי, מכאן ידעתי שזאת לא תהיה שיחה קלה. הוא חלף על פניי והתיישב על המיטה. "אני שאלתי שאלה! מה זה?!" החזקתי את עצמי מלהתפרץ.

"אלה תמונות של כמה 'חברים' נחמדים שאני צריך להיפטר מהם" הוא ענה באדישות. פי נפער בתדהמה. לא יודעת למה זה עדיין מפתיע אותי. הוא היה חסר רגשות, אטום והאדישות שלו, הרגה אותי.

"מה זה משחק כלשהו?" גיחכתי בטיפשות למרות שידעתי טוב מאוד מה זה אומר.

"אן...אן...אן...אני בטוח שצפית בלא מעט סרטים בחייך הקצרים עד כה. את לא כזאת טיפשה, אל תיתממי, את יודעת בדיוק מה זה אומר" קבע. ובכן, הוא לא טיפש. הוא קרא אותי כמו ספר.

ביום אחד, חיי השתנו מקצה לקצה. אני לא נמצאת עם גנב פטתי ועלוב, אני בחברתו של צייד ראשים. אני מתחצפת אליו וזורקת לו הערות, אני מתגרה במזל שלי ועכשיו מה הסיכויים שלי להישאר בחיים אחרי שגיליתי על זהותו האמיתית?!

"למה אתה עושה את זה?" זה כל מה שיכולתי להוציא מהפה. זאת היתה טעות להישאר איתו ברכב, הייתי צריכה לעזוב כשנתן לי את האפשרות.

"זה לא אמור לעניין אותך!" , "האנשים האלה לא עשו לך כלום!" והינה אני שוב מתגרה בגורל.

"את צודקת!" הוא ענה בפשטות. מה?

"אני עושה את העבודה המלוכלכת בשביל אחרים" הוא הניח את האולר בחזרה אל התיק.

"אתה באמת מפל-צת..." גמגמתי. ניסיתי להחזיק את הדמעות שעמדו להתפרץ החוצה. הוא הפחיד אותי, איך אפשר להיות כזה אטום?

באמת לא אכפת לו?

"מה זה נותן לך?" שאלתי בתמימות. לא יודעת למה לא יכולתי פשוט להניח לו. למה תמיד הייתי חייבת להגיד משהו?!

"זה העולם שלי! העולם שלנו!-..." , "אל תכליל אותי בעולמך!" איך הוא מעז?!

"זה מה יש! אני הורג בשביל כמה מאפיונרים מפגרים. העניין פשוט – אני הורג והם משלמים, לפעמים עוזרים לשדוד כמה בנקים.." לא האמנתי עליו.

"איך אתה יכול להיות כזה? יש לך לב אטום!" הוא רק צחק מדבריי. כמובן, "אתה השטן בהתגלמותו!" הוספתי בכעס. רציתי לפרוק, לצעוק ולהוציא את כל מה שאני חושבת עליו. שנאתי אותו ורציתי לברוח, לברוח ולא להיפגש שוב לעולם.

"לב שחור..." חיקה אותי בעודו מגרד את סנטרו, "אין לי אותו בכלל." הוא ניגש אליי אבל צעדתי לאחור. לא רציתי שיתקרב אליי.

"אל תעשי את עצמך מופתעת, העולם בו כביכול אני לא אמור להכליל אותך...העולם הזה, הוא עולם של הישרדות, ובשביל לשרוד, צריך להרוג. להגן על עצמך." הרגשתי כאילו ניסה להרצות לי שיעור על חיים. לא היה לי כוח לשמוע את השטויות שיוצאות לו מהפה. החליא אותי.

Am I Evil?Where stories live. Discover now