פרק 33

230 12 3
                                    

רגע לפני הפרק, מזמינה אתכם לקרוא טעימה מהסיפור החדש שאני עומדת להתחיל באוקטובר - Lets Make A Rule , מקווה שתאהבו :)

- - - - -

It's time to forget about the past
To wash away what happened last
Hide behind an empty face
Don't ask too much, just say
Cause this is just a game

A Beautiful Lie - 30 Seconds To Mars

A Beautiful Lie - 30 Seconds To Mars

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"קראו לו סט, הוא היה חבר קרוב..."

"היה?"

"ניתקנו קשר עם השנים...היו לנו דעות מנוגדות, לא רוצה להיכנס לפרטים .."

הכל הסתדר בראש כמו פאזל, בעודי מרפרפת בזכרונות. מקס ישב ממולי על הרצפה, שתי אריזות מוקפץ נחו לפנינו יחד עם שלושה רולים של סושי. עכשיו כשהרגשתי כאילו כל אירועי האמש לא קרו, התחלנו לחשוב מה קרה שגרם להכול לרדת לטמיון.
"הבחור הזה סט..." התחלתי, לא מצליחה להניח לנושא, "זה אותו סט מהילדות שדיברת עליו?" שאלתי, נזכרת בבחור הבלונדיני שהציל אותי קודם. מקס הרים גבה, בוחן את פניי, ניתן היה לראות בבירור שלא מעוניין להיכנס לתוך השיחה הזאת עכשיו.
"כן.." ענה בחוסר עניין, בעודו פותח את המוקפץ שלו וממהר להכניס לשם מזלג - כי צ'ופסטיקס זה בשביל "כוסיות"- אבל בפועל הוא פשוט לא רצה להודות בזה שלא ידע איך להשתמש במקלות.
"אמרת שאתם מסוכסכים, אז איך זה שהוא הסכים לעזור?" תהיתי.
"אמרתי שניתקנו קשר, לא אמרתי שאנחנו מסוכסכים.." הוא תיקן אותי. כאילו שמקס היה מנתק קשר בלי סיבה, במיוחד כשמדובר במישהו קרוב, הוא יכול לשקר כמה שהוא רוצה, אבל אני הרגשתי במתיחות ששררה בחדר כשהיו יחד. הוא סובב כמות נכבדת של אטריות על המזלג והכניס לתוך הפה.
"אז בחור, שלא דיברתם איתו שנים, הסכים לעזור לך בלי לבקש שום דבר בתמורה?" הסקרנות שלי היתה יותר חזקה ממני. זה לא הסתדר לי, הכל נראה חשוד מדי.

מקס הוריד את כתפיו בתסכול יחד עם המוקפץ, מסיט את ראשו בעצבנות הצידה, לוקח מספר רגעים. הוא היה מאוס. "לפעמים אני חושב שאת חכמה, ואז את שואלת שאלות כאלה..." סינן. אאוץ'. מדהים כמה שהערה אחת שלו, יכלה להבעיר בשנייה את הגוף שלי בעצבים. הידקתי את האחיזה על הצ'ופסטיק, מרגישה שזה מתחיל להתעקם. עוד קצת והוא יישבר.

Am I Evil?Where stories live. Discover now