פרק 27

209 10 11
                                    

I will be the one that's gonna find you
I will be the one that's gonna guide you
My love is a burning,
Consuming fire

No
You'll never be alone
When darkness comes, I'll light the night with stars
Hear the whispers in the dark

Skillet - Whispers In The Dark

Skillet - Whispers In The Dark

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

פקחתי את עיניי. קרני שמש דהויים חדרו לתוך החדר, מבצבצים מבעד הוילון. ידיים כבדות אחזו בגופי, מחבקות קרוב אל גוף קשיח. הסתובבתי אליו. מקס ישן לצידי, פניו רפויות, הוא נראה כל כך שליוו. הרגשתי את הסומק מכסה את הלחיים ככל שהתמקדתי בו יותר. הוא היה לצידי כל הלילה, חיכה שאירדם. לפני מספר חודשים לא תיארתי לעצמי שנגיע לקרבה כזאת. מקס תפס חלק רחב בתוכי ונראה שכבר לא יכולתי לתאר את הימים שלי עוברים בלעדיו. זה היה מספיק קשה כשהיינו לחוד. יכול להיות שזאת התחלה חדשה, עכשיו כשהיחסים לא הסתכמו רק במשימה משותפת. תהיתי איך הרגיש כלפיי.

"את תבהי בי עוד הרבה זמן?" הוא פלט גיחוך יבש וגירד את עינייו, לאחר מכן הסתובב על הגב ופתח עין אחת, מציץ עליי. "בחור מעיק" סיננתי בבוז וקמתי מהמיטה.

ניגשתי אל הבגדים שלי שהיו תלויים על מתלה לצד הארון. עדיין רטובים, לעזאזל.

הטלפון הראה שלוש שיחות שלא נענו וכעשר הודעות, מסטיבן. הוא כנראה נלחץ מכל מה שקרה, או שאולי רצה לוודא שהכל בסדר. בין ההודעות ביקש סליחה על ההתנהגות שלו, כתירוץ שהיה שיכור ולכן התנהג בטיפשות. עכשיו שהיה פיכח ותודעתו צלולה, יכולנו לנהל שיחה אמיתית וכנה זה עם זו.

הצעתי לו להיפגש לדבר על הכל. בזמן שבשבילו היתה זאת שיחה מבהירה, רגילה לכל דבר, בשבילי היה זה סיוט מורט עצבים, ידיי הזיעו רק מהמחשבה שאני הולכת לחשוף בפנייו על הכוחות שלי.

לא ידעתי איך יקבל את זה, אך קיוויתי שבטוב. בכל זאת, קייטי לא ברחה ברגע שגילתה עליי, אז אולי גם סטיבן יקבל את זה.

"יש אוכל במקום הזה?" שאלתי למשמע קרקורי הבטן שלי. מקס רק הרים גבה. הוא שכב על המיטה כאילו קיבל את ההנגאובר במקומי, למרות שאני בטוחה שהבחור לא שתה ערב קודם.

"אין לך איזה בית ספר ללכת אליו?" גיחך מה שגרם לי לזרוק עליו את הכרית שהיתה בהישג יד.

Am I Evil?Where stories live. Discover now