פרק 10

243 10 0
                                    



It's getting late to give you up
I took a sip from my devil's cup
Slowly, it's taking over me

Too high, can't come down
It's in the air and it's all around
Can you feel me now?

Toxic - britney Spears

"מה זה המקום הזה?" שאלתי בעודי מתיישבת על הכסא במטבח

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"מה זה המקום הזה?" שאלתי בעודי מתיישבת על הכסא במטבח. "כלוב מנוחה" ענה כאילו זה מובן מאליו. לא הבנתי מה היתה הכוונה.

השפלתי מבט בזמן שהוא הניח את הקרטון פיצה שהזמין, על השולחן. "אני וג'וסף נהגנו להגיע לכאן בין פגישות, זה היה סוג של אזור מנוחה עבורנו..." הוא תפס במשולש פיצה והחל לאכול אותו ברעב. 

"וג'וסף זה?" תהיתי. צפיתי בו נוגס בפיצה ומתענג על כל ביס בזמן שאני לא מיהרתי לגעת. לא היה לי תיאבון.

"דוד שלי. הוא זה שגידל אותי, כפי שאת רואה יש לי עתיד מובטח!" הם פרס את ידיו הצידה באוויר, כאילו מדגים את התוצר הסופי של עצמו. הוא היה ציני, מניחה שהיחסים ביניהם לא היו חמים במיוחד. הוא עבר למשלוש השני בזמן שאני רק הפרדתי לעצמי את הראשון.

לא רציתי לשאול על הוריו, כי ידעתי שלא אקבל תשובה. מקס לא משתף בקלות. הוא בוחר מתי לדבר ואני פשוט אחכה, זה לא שהשותפות שלנו תימשך עוד הרבה. ביום מן הימים דרכנו יפרדו, אז האם זה חשוב להכיר אותו באמת? הדבר היחיד שכרגע רציתי זה להודות לו שוב על זה שהציל אותי, זה לא נתפס לי בראש. זה לא היה מובן מאליו, הוא יכול היה להשאיר אותי שם, לדמם למוות. הוא יכול היה להשאיר אותי שם ולהמשיך בחייו ברוגע מבלי לדאוג שעלוקה כמוני תציק לו יותר.

"אני באמת רוצה להודות לך על אתמול, מקס" אמרתי, "את מודה למפלצת שהכניסה אותך לכלוב האריות?" הוא גיחך כבדרך כלל.

"אותה מפלצת גם הצילה אותי....למה?" הרגשתי צורך לשאול. לא העזתי להסתכל לו בעיניים, אבל הרגשתי את מבטו עליי. אחרי שתיקה ארוכה הוא רק משך בכתפיים, "לא יודע" ענה לבסוף. כנראה שאצטרך להסתפק בזה.

"את תוכלי להמשיך עם הרגל?" שאל ואני הנהנתי בחיוב.

"בקרבת מקום יש עוד אחד על הכוונת" הסביר. עד שחשבתי שיהיה לי זמן להתאושש, "אבל קודם...אני רוצה לעבוד איתך על כישורים שלך" אמר, גורם לי להרים גבה.

Am I Evil?Where stories live. Discover now