פרק 29

172 12 6
                                    

I fell in love with the Devil
And now I'm in trouble
I fell in love with the Devil
I'm underneath his spell

Avril Lavigne - I Fell In Love With The Devil

Avril Lavigne - I Fell In Love With The Devil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

יצאתי מהבר, לוקחת נשימה עמוקה ונאנחת בכבדות. הרוח הקרה עטפה אותי, גורמת לי להרגיש את החורף המתקרב בכל חלקי גופי המתכסים בצמרמורת. טעם מלוח הורגש בפי – דמעות של שקט. ניסיתי להחזיק אותן בכוח, למרות שחלקן התפספסו.

גוש כבד בגרון, מקשה עליי להירגע. נפגעתי, כאב לי, ולעזאזל, הייתי רוצה שזה לא ישפיע עליי כמו שזה משפיע, אבל נראה שזה מאוחר מדי.

"אן!" קריאותיו של מקס נשמעות ברקע, מלוות בהתנשמויות כבדות. הוא רץ אחריי. מחיתי את הדמעות, מוחקת כל סימן לזה שבכיתי. הדבר האחרון שחסר לי זה שיראה אותי בוכה.

לא חיכיתי לו, בחנתי שהשטח פנוי ממכוניות וחציתי את הכביש, מתכוונת לחזור אל החדר.

"את מוכנה לעצור?!" קולו נרגז. הוא היה קרוב, אבל סירבתי להישמע לו. לא רציתי לדבר איתו.

הוא תפס בידי, מסובב אותי בחוזקה אליו. שיערו פרוע מהריצה, או שאולי מהברמנית שהתלפפה סביבו. הוא נראה מופתע או לחוץ, מה שבטוח לא מלא ביטחון כמו שתמיד היה.

"מקס, הכול בסדר!" אני מצליחה להוציא את המילים מהפה, קיוויתי שלא הבחין בקול שעמד להישבר. אני לא הייתי בסדר, אבל לא רציתי להיות כל כך שקופה אם הנשיקות שלנו היו סתם תוצאה של ערבוב אלכוהול. לעזאזל הוא כל כך מרגיז אותי!

"כדור הארץ למעופפת!" הוא נופף עם ידו בפניי, מחזיר אותי לריכוז. "מה יש לך?" הוא באמת שואל?

"מקס, אני רוצה לישון, אכפת לך" אמרתי בייאוש, אבל זה גרם לו לשחרר את האחיזה. הוא ניסה להיות מאופק, כנראה גם לו לא היה כוח לסצינות מיותרות.

"אני מכיר אותה ממזמן...היא אוהבת לפזר קצת ידיים..." אמר בעודו מגרד מאחורי העורף בעצבנות, "...לא קרה כלום..למה את מגיבה ככה?" הוא נראה כל כך תמים שלרגע תהיתי אם הוא באמת לא מבין מה כל כך נורא בדבר.

"לא אכפת לי, תחסוך מעצמך...אתה יכול לחזור לשם" הרגשתי את הקנאית בי מתפרצת וכל מה שרציתי זה ללכת להניח את הראש על הכרית לפני שייצא לי עוד משהו מפגר מהפה.

Am I Evil?Where stories live. Discover now