פרק 17 - אליס

210 10 1
                                    

You're the pulse in my veins
You're the war that I wage
Can you change me?
Can you change me?
You're the love that I hate
You're the drug that I take
Will you cage me?
Will you cage me?

Starset - Monster

חודש וחצי - זה הזמן שעבר מאז שראה אותה בפעם האחרונה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

חודש וחצי - זה הזמן שעבר מאז שראה אותה בפעם האחרונה. ''קורבן'' זאת התווית ששם עליה, הוא רצה לשכוח, אבל היא סירבה להישכח. לראשונה בין כל הסיוטים שהיו לו, היא הופיעה והשליטה שקט. הוא התחיל לחלום. ובכל חלום, היא דאגה להגיע. עיניי האוקיינוס הכחולות שלה לכדו אותו ברשת שלה וסחפו יותר ויותר פנימה. הוא נזכר בלילה של הקזינו.
איך שהיה מוכן לשבור כל עצם ועצם בגוף של בוב רק מלראות אותו נוגע בה. היא היתה עוצרת נשימה. לעזאזל, היא נראתה כל כך טוב באותו הערב. השמלה הארוכה הזאת שישבה בצורה כל כך מושלמת על גופה הרזה, מבליטה את כל המקומות הנכונים. רגליה הארוכות, גבה החלק, המחשוף העמוק הזה שהבליט את שדיה.
מילדת בית ספר טיפשה, היא הפכה לבחורה בוגרת ומושכת. לא, הוא לא היה מאוהב, בזמנו זאת גם כנראה לא היתה סימפטיה.

כל תא ותא בגוף שלו, רצה לגעת בה, לשמור מאחרים. תחושת שייכות הציפה אותו בערב ההוא והוא לא היה מסוגל לחשוב על כך שמישהו אחר יעז להניח את ידיו על גופה העדין. הוא נמשך אליה וכנראה גם רצה אותה. אבל היה ברור מלכתחילה, אן היא לא בחורה של לילה אחד.

היא העבירה בו מערבולת של רגשות שלא הכיר בהם קודם. גופו נתקף בצמרמורת נעימה רק מלחשוב עליה.

היא חרטה חותמת במקום הכי קבור שלו בגוף - הלב.

הוא שנא את זה. למה הוא פשוט לא יכול לשכוח? היא מחלישה אותו, את כל התדמית שלו, את כל מה שהכיר בעצמו. היא כמו קרן אור באפלה שלו והוא לא ידע איך להתנהל עם הקרן הזאת. דבר אחד הוא לא יכול היה להכחיש, אן הפכה להיות יותר מסתם מישהי שנאלץ להימצא בסביבתה תקופה.

חודש וחצי הוא לא לכלך ידיים, ואפילו מצא מחסה - הוא שכר חדר באכסנייה קטנה. בעלת האכסניה היתה אלנה, אישה כבת חמישים, אם חד הורית לשתי בנות בגילאי עשר וחמש עשרה. המטרה שלו היתה להיעלם לתקופה וכך עשה, אפילו נאלץ לצבוע זמנית את השיער לשחור. מרוצח, הוא הפך לבחור "טוב לב" שאפילו ניסה לעזור לאלנה כשזאת היתה זקוקה לעזרה.

Am I Evil?Where stories live. Discover now