פרק 31

184 11 8
                                    

So pull me up from down below
'Cause I'm underneath the undertow
Come dry me off and hold me close
I need you now I need you most

Avril Lavigne - Head Above Water

מקס ניגש אל המעלית, קורא את הספרה שמונה שהיתה על הצג ומרים גבה

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

מקס ניגש אל המעלית, קורא את הספרה שמונה שהיתה על הצג ומרים גבה. כשמדובר באן, הוא לא יהיה מופתע אם שוב נכנס לה ג'וק לראש והיא החליטה לעשות משהו הזוי, אבל הכל היה יותר מדי חשוד. היא קראה לו ועם זאת לא יצרה קשר עין, היא הלכה עם בחור זר לחלוטין, שצפה בה כאילו היתה טרף, והכי נורא זה, שזה נראה כאילו בכלל לא ידעה שהיה מאחוריה.
"אוי סליחה..." יד זרה תפסה בכתפו, נופלת עם משקל גופה על הבחור, ונעזרת בו מהנפילה שעוד רגע עמדה לקרות. הוא הסיט את מבטו הצידה, גופו התקשה מהמגע הלא רצוי.
בחורה צעירה, קרובה לגילו, חייכה אליו במבוכה והתרוממה על רגליה, מסדרת את הנעל עקב השחורה שלה שלפני מספר שניות מעדה בה. היא נעמדה זקוף, בודקת את תלתליה הזהובים שהיו אסופים בסיכה כסופה, עינייה החתוליות עדיין מתבוננות בשלו.
מקס משך בכתפיים, שומר על הבעת פנים אדישה. הוא לא הגיב, רק נכנס לתוך המעלית שהגיעה, וזאת מיד אחריו.
בעודם עולים בקומות, עיניו סטו לכיוון הבחורה שללא בושה נעצה בו מבטים. הוא הרגיש במתיחות שעולה, והוא לא ידע אם זה הכל רק בראש שלו או שבאמת משהו קורה.
דלתות המעלית נפתחו והבחור יצא אל הפרוסדור, הוא לקח מספר צעדים בודדים קדימה, לאחר מכן נעצר להסתובב ולבדוק אם אותה האחת היתה בעקבותיו, אך לשמחתו, לא היה שם אף אחד.

רגע לפני שהספיק להתקדם, האור בפרוסדור כבה, ולאחר מספר רגעים נדלק בתאורה כחולה מעומעמת. 'מעניין' חשב לעצמו בחשדנות ואגרף את ידייו. הוא היה מוכן.

"תמיד כל כך חשדן.." גיחוך עוקצני נשמע מאחורי גבו, גורם לו לעצור במקום. הוא הכיר את הקול הזה.

הוא הסתובב לאחור, פוגש בדמות נשית, שאת פניה לא הצליח לראות באור המעומעם. "לא אוהב הפתעות.." סינן, גורם לאותה האחת להתקדם לעברו. היא התקדמה לאט, כאילו בכוונה ניסתה להשאירו במתח.

"גם כשמדובר בהפתעות נעימות?" היא נעמדה ממולו, האור הכחול חשף בפנייו את פניה העגולות. גם תחת החושך יכול היה להבחין בעורה החיוור, בנמשים המוכרים ובעינייה הירוקות.

Am I Evil?Where stories live. Discover now