Hai!!

6.2K 150 7
                                    

Hai readers!!!!

Ya Allah..serius lama gila tak check balik story ni.Entah2,dah berhabuk,bersarang dan bersawang dah😂

Btw,ni saya punya first story.Rasanya ada kut orang tahu *maybe*.

Cerita ni saya buat saja2 je dengan kawan2.Mula2,jalan cerita ni lain.Tapi saya tukar cerita ni sikit2 hehehe.Ramai kawan saya yang buat story dekat watpadd ni.

Untuk saja2 je,takda niat pun nak jual ke benda hahaha.Tapi,ramai jugak kawan saya yang give up tengah jalan.Diorang mula2 je semangat,lepastu diorang jadi bosan.Then,akaun watpadd diorang pun dibiarkan macam tu je.

Tapi saya tak give up.Sebab saya suka menulis! Hehehe.

Bila saya belek balik story ni,saya pun tak percaya saya yang tulis cerita ni hahaha.Walaupun cerita saya,taklah sehebat story2 dekat luar sana,tapi saya bersyukur saya ada bakat dalam menulis.

Saya tengok ada yang comment dekat setiap bab dalam citer ni.Tapi,saya tak reply pun.Ada yang dari bulan lepas comment tpi saya tak reply.Serius,rasa sebersalah gila dekat korang!

Ada yang tanya jalan cerita dan tanya pasal diri saya tpi saya minta maaf sangat2,memang tak perasan comment masuk! Maybe sebab fon saya rosak dan baru je repair.

Btw,saya nak berterima kasih dekat korang sebab sudi baca story ni*dah macam menang anugerah dah😒*

Saya dah buat story kedua dan ketiga yang saya sedang dalam proses menulis lagi.

2nd story>Aku Sayang Kaulah Sayang!

3rd story> Cik Pastry Encik Sour

Jemputlah baca ye? Walaupun saya tahu mesti ramai yg dah buang story ni dari library or reading list,saya harap yang masih tinggal boleh still support saya.

See you in other story!

Saya sayang awak Cikgu!Where stories live. Discover now