Ora 00:00
-Ce se întâmplă? întreb confuz.
Suntem pe acoperiș. Stâlpii sunt decorați cu baloane în culorile curcubeului și între ei sunt girlande lumineasă. Pe mijloc este o pătură înconjurată de petale de trandafiri și câteva lumânări în suporturi.
-Doar o surpriză pentru iubitul meu, zice și mă trage după el.
Ajungem pe pătură, în picioare, și mă sărută. Îmi trec brațele după gâtul său, mă prinde de mijloc și mă lipește de el. Ne despărțim din sărut și-mi las capul pe umărul său.
-Cu ce ocazie? întreb curios.
-N-am nevoie de un motiv pentru a face asta iubitului meu, răspunde apoi îmi face semn să ne așezăm.
Îmi pun capul pe pieptul lui, iar el mă înconjoară cu brațele. Îmi place să-i aud bătăile inimi, mă liniștesc teribil. Își mișcă încet palmele pe spatele meu și mă fac mai comod. Privim stelele, nimic special, dar îmi simt inima cum mai are puțin și-mi sare din piept pentru că a făcut asta. Îl sărut din când în când pe gât, deoarece nu mă pot abține din a-l atinge, iar Nathan mă strânge mai tare în brațe.
-Te iubesc, șoptește și mă sărută pe creștetul capului.
-Și eu, răspund apoi mă urc pe el.
Încep să-l sărut pe gât apoi poposind într-un sărut pasional înainte să-l mușc de mandibulă. Își duce mâinile după gâtul meu, lipindu-mă de el. Îmi cobor o mână spre blugii săi, iar cealaltă mi-o înfig în părul său.
Mă îndepărtez puțin de el pentru a-i da jos tricoul, el făcând la fel cu al meu, apoi îi atac pieptul cu săruturi și mușcături. Mă împing în organul său, iar gemetele sale de plăcere mă excită al naibii de tare. Îi ling unul dintre sfârcuri în timp ce cu celălalt mă joc cu degetele.
Îmi trec limba deasupra blugilor săi apoi îi desfac cu dinți, toate astea privindu-l în ochi. Îi strâng umflătura din boxeri și vreau să i dau jos, dar mă oprește. Îi înțeleg privirea și mă ridic mai sus pentru a-l lăsa să-mi dea jos blugii apoi mă întorc la erecția lui.
Îi dau boxerii jos și-i ling lungimea. Îl văd cum îmi urmărește fiecare mișcare, iar asta mă face să-mi simt boxerii incredibil de strimți. Mi dau jos apoi îi ling organul și încep să mă joc cu biluțele lui ca mai apoi să-i iau lungimea în gură. Îi ling vârful capului și i cuprind treptat panisul în gură. Îi simt degetele în părul meu, simt cum îi pulsează erecția, simt cum vrea mai mult.
-Mă înnebunești, îi aud vocea.
Îmi ridic privirea în sus, spre el, și-l văd sprijinit în coate și cu capul dat pe spate din cauza plăcerii. Mă întorc la treaba mea și accelerez mișcările pe care le fac. Îl aud cum geme și-i simt degetele încleștate în părul meu, semn că e aproape de ejaculare, așa că mă opresc, lăsând în urmă o dâră de salivă.
-Ce...
Nu-l las să-și termine propoziția că-l sărut în timp ce-i duc penisul la gaura mea, dar îmi prinde mâna înainte. Îl privesc întrebător, iar el mă scanează puțin înainte să mă lase să-l introduc în mine. Mă mișc încet pentru a mă acomoda la lungimea lui. Îmi prinde fundul în palme și accelerez mișcările. Își duce o mână pe organul meu și simt cum freacă vârful capului. Îmi dau capul pe spate și mă mișc mai rapid, cu el în interiorul meu.
-Afară sau înăuntru? întreabă, dar nu-l bag în seama și-mi continui mișcările.
După câteva zeci de secunde, îi simt lichidul în interiorul meu apoi ejaculez și eu, pe abdomenul lui. Îl scot din mine și mă așez lângă el, cu capul pe pieptul lui. Mă înconjoară cu brațele și rămânem în liniște, doar respirațiile noastre auzindu-se.
CITEȘTI
60 De Zile (BoyxBoy)
RandomV1 - Iulian e obligat să stea timp de două luni împreună cu tatăl său și noua soție a sa, aceasta având și un fiu. Ei se cunosc, dar nu se suportă și-ar face orice pentru a se călca reciproc pe coadă. V2 - După o despărțire urâtă de noul lui iubit t...