SSR 8

4K 165 4
                                    

Gazni Daiyyan dibesarkan dalam keluarga usahawan hartanah, Ibu dan ayah Gazni, Puan Seri Arni Bellita yang berdarah Melayu Belanda dan Tan Seri Daryoz Ghassan adalah kacukan Arab Melayu merupakan usahawan yang berjaya dan terkenal dalam bidang hartanah di Malaysia.

Tan Seri Daryoz mempunyai beberapa buah hotel dan resort di Semenanjung Malaysia. Adik beradiknya yang menjadi tulang belakangnya. Gazni adalah anak ke tiga dari lima beradik. Namun Puan Seri Arni sangat mengasihi Gazni..

Elzara Sofia pula di besarkan dalam keluarga yang tersohor dan kaya raya di Switzerland, adalah anak kedua dari 10 orang di dalam keluarganya dan merupakan seorang professor di Fakulti Sains, Universiti Zurich

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elzara Sofia pula di besarkan dalam keluarga yang tersohor dan kaya raya di Switzerland, adalah anak kedua dari 10 orang di dalam keluarganya dan merupakan seorang professor di Fakulti Sains, Universiti Zurich.

Ibunya Puan Suria Dellina merupakan anak jutawan dan usahawan Malaysia yang tersohor di Switzerland dalam hal Perdagangan dan sebagai professor di Universiti Geneva.

Ayah Elzara,Tuan Khazin Tharwan merupakan penduduk tetap Switzerland, jutawan dan usahawan yang besar namanya dalam pembangunan Swiss dengan meneruskan empayar keluarganya menerusi beberapa buah muzium dan beberapa hotel, resort ski ternama di ban...

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ayah Elzara,Tuan Khazin Tharwan merupakan penduduk tetap Switzerland, jutawan dan usahawan yang besar namanya dalam pembangunan Swiss dengan meneruskan empayar keluarganya menerusi beberapa buah muzium dan beberapa hotel, resort ski ternama di bandar-bandar Swiss, amat di hormati dan di sanjungi kerana kegigihannya dalam industri tersebut serta berkebolehan dalam banyak bahasa di Eropah.

...........................................................
💗😘hope u all semua sudi2 vote and comment....hihihi😂😂💗

SESUCI SALJU RINDUWhere stories live. Discover now