SSR 28

2.1K 87 8
                                    

"Weida hati-hati yer bawa kereta, hujan renyai-renyai ni, bahaya ni, mami suruh bermalam kat sini tak mahu, haishhh...Weida..Weida," Keluh Puan Seri Arni Bellita kepada Weida.

"Ala..lain kali yer mami, Weida nak ke club, jumpa kawan kejap, malaslah nak tidur satu bumbung dengan tuuttttt..eee..busuk!...hihihi..baiii mami, luv you....," Weida ketawa kecil dan memulas stereng keretanya.

"Iyerlah baiii...take care dear," Puan Seri Arni Bellita memberi ciuman flying kiss untuk Weida.

"Ponnn!," Weida membunyikan hon kereta sambil melambaikan tangannya kepada Puan Seri Arni Bellita.

"Ponnn!," Weida membunyikan hon kereta sambil melambaikan tangannya kepada Puan Seri Arni Bellita

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Kereta Weida Feliza meluncur laju di dalam hujan renyai-renyai, sesekali dia menekan brek. Hatinya sakit melihat wajah Elzara yang cantik, putih mulus dan gebu. Dia memandu dengan hati yang geram. Jiwanya stress, marah, dia hanya tahu dirinya tak sabar nak meneguk air haram yang sentiasa di jadikan habuan dirinya apabila hujung minggu. Dia juga tidak sabar hendak menari menayangkan tubuhnya dan bergesel-gesel dengan lelaki-lelaki di club yang setia menunggu memuaskan nafsu serakahnya.

"Ahh!!!!...aku benci kau! aku benci kau!, pergi mampuslah!.... kau takkan bahagia Elzara, kau takkan bahagia! aku mahu kau mati Elzara, sampai dalam kubur pun! kau takkan bahagia!..takkan bahagia! aku benci kau!...benci! sial kau Elzara, siallll... perempuan busuk! tak sedar diri! sial kau Elzara! kau rampas Gazni dari aku! kau curi harta milik aku! anak jutawan paling kaya kat Malaysia nih!....sial kau! kau takkan berjaya hidup Elzara, kau akan mati! mati! mampus! ahhhhhhh....tidak!..tidak!," Tiba-tiba kereta Weida Feliza yang di pecut laju itu bertembung dengan sebuah bulldozer di satu selekoh tajam.

"Dummmm!!......krekkk!!..krekk!!!... krekk!! shhhhhsss....bemmm!," Kereta Weida Feliza berpusing-pusing dan penyodok pasir bahagian depan bulldozer yang mempunyai bilah pengaut membelah sisi kereta hingga menyebabkan kemaluan Weida Feliza juga terbelah hingga ke perutnya, Weida Feliza meninggal serta merta di tempat kejadian.

Keadaan jalan raya berselerakkan di sebabkan serpihan-serpihan kaca dan komponen-komponen kereta yang pecah akibat dentuman perlanggaran yang kuat.

Keadaan jalan raya berselerakkan di sebabkan serpihan-serpihan kaca dan komponen-komponen kereta yang pecah akibat dentuman perlanggaran yang kuat

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


***********************

"Ahh!!... tengah-tengah malam ni lah aku dahaga, aduh...malasnya nak turun ke bawah," Elzara melihat jam di dinding menunjukkan pukul 1 pagi, Elzara membuka pintu biliknya dan menuruni anak tangga dengan perlahan-lahan.

"Arghhhh....tak mungkin! tak mungkin!... tidak! tidak! Weida takkan tinggalkan mama, kamu semua penipu!..," Elzara terdengar suara Puan Seri Arni Bellita meraung dari dalam bilik rehat di tingkat atas. Dia naik ke tingkat atas, cuba di dengarinya dari luar pintu yang terbuka sedikit. Dia duduk di tepi tangga.

"Betul mama, tadi Puan Seri Helda call Aisy, Weida terlibat dengan kemalangan, dia meninggal kat tempat kejadian, betul mama, Aisy tak tipu," Aisy Wardah meyakinkan mamanya berita kematian Weida Feliza.

"Betul mama! kawan Hakim pun call Hakim bagi tahu Weida kemalangan dan meninggal," Hakim Hezman mencelah.

"Sabarlah mama," Haziq Maliki memujuk mamanya.

"Mama! Weida dah pergi lah mama, mama janganlah macam ni, nanti mama sakit," Geena Auliya menghadap Puan Seri Arni Bellita dan memegang tangannya.

"Perempuan tu! perempuan tu yang bunuh Weida, mama nak bunuh dia!, mana nak bunuh dia!..kesian Weida," Puan Seri Arni Bellita membulatkan matanya kerana marah.

"Perempuan mana mama?!,' Tanya Hakim Hezman.

"Perempuan tak guna yang rampas Gazni dari Weida!!!, arghhh!!..mama nak dia mati!," Puan Seri Arni Bellita menggenggam tangannya tanda geram.

"Sabar mama, Geena ada caranya, tapi mama janganlah macam ni, mama hanya perlu berlakon saja," Geena Auliya mengutarakan pendapatnya.

"Hhhhmmm....baiklah, mama serahkan pada Geena, dah keluar, tinggalkan mama bersendirian," Puan Seri Arni Bellita bangun menuju ke arah biliknya.

"Astaghfirullah hal 'azim! mereka nak bunuh aku ke?!," Elzara turun perlahan-lahan dan memasuki biliknya. Badannya menggigil ketakutan.

"Ya Allah, tolong aku, aku takut sangat, selamatkan aku dan anak-anakku," Berhamburan airmata Elzara.

"Lebih baik aku call abang cepat!," Elzara menuju ke arah telefon di dalam biliknya. Namun kakinya terhenti seketika, dia kembali duduk di katilnya.

"Tak! tak boleh ganggu abang waktu ni, abang kat Turki, jauh! kerja banyak, esok tarikh due date aku bersalin, aku kena sabar... sabar El, sabar, aku kena tabah, Ya Allah aku berserah segalanya hanya padaMu..tolong lindungi aku Ya Allah,"Akhirnya Elzara terlelap di buai mimpi dengan jiwa yang ketakutan dan kesedihan.

tolong lindungi aku Ya Allah,"Akhirnya Elzara terlelap di buai mimpi dengan jiwa yang ketakutan dan kesedihan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

...........................................................
💗😘hope u all semua sudi2 vote and comment....hihihi😂😂💗

SESUCI SALJU RINDUWhere stories live. Discover now