SSR 47

1.7K 78 1
                                    

"Nek Wan, Maya dah ready, cantik tak Maya malam ni?," Maya Khaleesha tersenyum.

"Cantiknya... cucu kesayangan Nek Wan ni, ha...pakai pun baju yang nek wan belikan," Puan Seri Arni Bellita senyum.

Tetamu telah memenuhi ruang halaman berdepan kolam renang rumah Puan Seri Arni Bellita. Majlis sambutan hari jadi Datin Aisy Wardah anak sulung Puan Seri Arni Bellita berlangsung dengan meriah.

"Abang Takim free kan, boleh tolong Maya tak? semua busy lah, hadiah untuk Mak Long Aisy, Maya lupa nak letak kat depan tu, lagi pun berat, please!!!," Rayu Maya.

"Ermmm.... free, lagi pun dah makan, kat mana hadiah tu?," Tengku Mustakim bangun dari kerusinya.

"Kat dalam rumah, jom ikut Maya," Maya berjalan sesekali menoleh ke belakang melihat Tengku Mustakim mengikutinya. Dia tersenyum.

Daun pintu bilik Maya di buka, Maya masuk ke dalamnya. Terasa harum di segenap biliknya.

"Abang, cepat lah, ni lah hadiah tu," Maya menunjukkan ke arah hadiah besar yang terdapat di penjuru biliknya.

"Eh! boleh ke abang masuk ni?," Tengku Mustakim serba salah.

"Ala abang ni, cepat lah, kata tadi boleh tolong Maya, sekarang ni lain pula, eishhh... tak nak tolong tak apa lah," Maya mencebik merajuk.

"Ok, ok, abang masuk yer," Tengku Mustakim melangkah masuk dan menuju ke sudut bilik untuk mengambil hadiah.

Tiba-tiba Maya Khaleesha menutup pintu biliknya, bajunya di koyak-koyak, mulutnya yang merah delima di sapu-sapu menjadi celoreng.

"Eh! Maya! apa ni, eh! kau buat apa ni," Tengku Mustakim terkejut.

"Arghhhh.....tolong! tolong! jangan! jangan!, tolong! tolong!," Maya menjerit dan menuju ke arah katilnya dan di tarik-tarik cadarnya agar nampak serabut.

Tengku Mustakim melangkah laju ke arah pintu bilik. Namun Maya Khaleesha menerkamnya bagaikan singa yang kelaparan.

"Abang Takim, jangan! jangan! tolong!!!!!," Maya menarik baju Tengku Mustakim, di peluknya Tengku Mustakim.

"Eh! lepaslah, Maya!!! kau gila ke hah!!!," Tengku Mustakim bingung perbuatan Maya Khaleesha.

Tiba-tiba daun pintu di kuak dari luar, kelihatan ramai orang yang terpaku melihat keadaan Maya Khaleesha yang terkulai di tubuh Tengku Mustakim

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tiba-tiba daun pintu di kuak dari luar, kelihatan ramai orang yang terpaku melihat keadaan Maya Khaleesha yang terkulai di tubuh Tengku Mustakim. Maya memegang erat tangan Tengku Mustakim namun padangan orang yang melihat Tengku Mustakim sebaliknya, bagaikan seorang perogol yang lahap menjamah mangsanya.

"Astaghfirullah hal 'azim, Maya!!! Ya Allah... tolong!!! tolong!!! cucu Nek Wan!!!," Puan Seri Arni Bellita meluru ke arah Maya yang seperti lemah di sisi Tengku Mustakim.

"Anak kurang ajar!!!! Takim!!! ," Tengku Muqri menampar wajah kacak anaknya. Kelihatan darah merah mengalir dari mulut dan hidung Tengku Mustakim. Tengku Muqri menumbuk kepala Tengku Mustakim sehingga rebah ke lantai.

SESUCI SALJU RINDUWhere stories live. Discover now