SSR 1

21.1K 397 14
                                    

Angin sejuk Lucerne membelai lembut rambut yang halus hitam keperangan seorang wanita yang bertubuh ramping dengan jeans Denim Levi's skinny dan berbaju Red Valentino silk blouse berwarna putih berhenti di atas Chapel Bridge yang merentasi tasik. Matanya terpukau dengan keindahan gunung ganang yang sesetengahnya di liputi salji, namun di kakinya rumput yang menghijau.

Seorang lelaki bersweater Polo Ralph Lauren berwarna hitam dan berjeans Hugo Boss biru berjalan dengan perlahan menghampiri susuk tubuh wanita yang ramping itu. Angin semakin dingin, terasa hingga ke tulang. Sweater berbulu tebal di selimutkan ke bahu wanita yang berwajah putih gebu itu, tangannya melingkar ke pinggang, di peluknya wanita itu dari belakang dengan lembut. Kabus dingin menghampiri pasangan itu di tengah-tengah tasik.

Manik-manik jernih kelihatan di kelopak mata wanita tersebut, segera di kesatnya. Hatinya hambar. Hatinya luluh dan hampa. Takdir yang menentukan segalanya. Kini dia kembali ke bumi yang di rinduinya bersama kekasih hati yang amat di cintainya yang telah berjanji untuk hidup bersamanya sehingga ke akhir hayat.

"Sayang.....," Gazni Daiyyan Daryoz membisikkan kalimah agung yang ingin sentiasa di dengari wanita.

"Ya abang," Elzara Sofia mengukir senyumannya untuk suami yang tercinta.

"Kita masuk yer ke hotel, di luar ni sejuk sangat, abang rasa nak menggigil, hih..hi," Gazni Daiyyan Daryoz tersenyum menampakkan giginya tersusun rapi.

"Yer abang, sejuk yer, sayang pun sejuk ni, meh sini! sayang panaskan abang," Elzara menggigit manja telinga Gazni. Elzara berlari-lari kecil.

"Arghhh...aduh..ooo..nakal yer, tunggu, abang datang ni, jangan lari...," Gazni mengejar Elzara.

"Auwww...janganlah abang, geli.. aaa...geli...hahaha!," Elzara ketawa apabila pinggangnya di cucuk beberapa kali dengan tangan Gazni, dia berjaya di tangkap oleh Gazni.

"Aaa..rasakan..rasakan, arghh...geli...gelinya ..eh! jangan... aduh....hahaha!!," Gazni pula ketawa terbahak-bahak di geli oleh Elzara.

"I love you sayang," Gazni mengukir senyuman kepada isteri kesayangannya.

"I love you too..," Bisik Elzara dengan perlahan, dia tersenyum sambil memeluk lembut tubuh suaminya.

," Bisik Elzara dengan perlahan, dia tersenyum sambil memeluk lembut tubuh suaminya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
SESUCI SALJU RINDUWhere stories live. Discover now