《27》

6.6K 525 47
                                    

🐰

Paginya, jungkooklah orang pertama yang bangun. Rachel yang sedang berbaring didakapannya direnung. Dari kening, hidung dan akhirnya berhenti di bibir gadis itu. Sempurna, sangat sempurna baginya.

Jungkook merapatkan badan, badan rachel dia tarik pelan, bibir mungil rachel dia kecup pelan. Lembut sangat perbuatannya. Mungkin tak nak buat gadis itu tersedar. Jungkook melepaskan tautan. Matanya membulat apabila melihat yang rachel sudah tersedar.

" tak de kerja ke asyik curi kiss orang? Hem? " soal rachel, jungkook termalu sendirian.

" baru bangun ke atau dah lama sedar? " soal jungkook, rambut rachel yang panjang tu dia mainkan.

" awak lupa ke yang saya tak boleh tidur? yang awak gatal sangat ajak saya tidur sesama tu dah kenapa? " kata rachel, jungkook tersengih.

" mana ada aku ajak kau tidur " bantah lelaki itu.

" cehh jangan buat- buat lupa pulak, awak yang tarik saya masuk bilik awak bo— " rachel membulatkan matanya apabila jungkook mengecup bibirnya tanpa amaran, sekali lagi.

" bising lagi, pepagi dah buat bising, cakap jelah yang kau nak morning kiss dari aku " kata jungkook sebaik meleraikan ciuman mereka. Rachel tersenyum kecil, tangannya naik keatas untuk memeluk leher jungkook, makin merapatkan tubuh mereka.

" rachel.. "

" em? " kening rachel terangkat, jungkook mengamati wajah rachel dalam- dalam. Memikirkan ayat yang lain untuk menyakat rachel.

" semalam, kau tak tukar baju ke? " soal jungkook dan cepat saja rachel mengangguk, tidak sedar yang bahawa dia akan memasuki perangkap miang jungkook tak lama lagi. Jungkook smirk.

" masih dengan dress semalam? " soal jungkook. Dia tersenyum penuh makna. Makin melebar senyuman jungkook apabila mendapat anggukan dari rachel.

" macam mana nak tu— Yah! Awak nak buat apa tu hah? " marah rachel apabila tangan sasa jungkook yang tadinya memeluk pinggang rampingnya itu perlahan- lahan melorot ke bawah. Ya, ke bawah.

" Jungkook! " rachel menolak tubuh jungkook apabila lelaki itu sudah mulai gatal. Jungkook tergelak besar apabila melihatkan wajah rachel yang macam nak nangis tu. Halahaii, kenapalah kau comel sangat ni?

" apa sayang.. " kata jungkook, tubuh rachel dia tarik balik apabila rachel mulai bergerak hendak menjauhinya. Jangan menangis sayang, aku takkan kacau kau. Trust me. Kaki rachel dia naikkan ke atas badan dia, membuatkan kaki gadis itu memeluk pinggangnya.

" apa lagi awak nak buat kali ni jungkook? Jangan nak mengada boleh tak? " soal rachel, dada bidang jungkook dia tahan. Mengelak untuk merapatkan dirinya dengan jungkook.

" hug me " kata jungkook sepatah.

" no way, nanti awak akan buat benda lain pulak kat saya " kata rachel, jungkook tergelak kecil.

" tak sayang, aku tak buat lagi. Aku janji tak buat lagi. Trust me, hem? " kata jungkook, memujuk rachel lebih tepatnya. Rachel mengamati jungkook, nak tengok sama ada jungkook betul- betul boleh dipercaya. Tapi seketika kemudian dia bergerak juga untuk merapati jungkook, leher jungkook dipeluknya.

[C] TE AMO | JJK ✓Where stories live. Discover now