《45》

5.5K 389 51
                                    

Warning!!

(Super longggg😅)

🐰

Rachel lepaskan ikatan rambutnya lalu menyikat rambut panjangnya. Dia pandang pantulan wajahnya didalam cermin. Nampak tak bermaya dan bersemangat. Dia sandarkan tubuhnya di dinding. Entahlah kenapa, kejadian pagi tadi balik- balik berputar didalam kepalanya. Buatkan hati dia yang sedia sakit, jadi tambah sakit.

Rachel remas pijama tidurnya. Mahu je dia menjerit nangis balik, susah betulah kalau dapat suami hot macam Jungkook tu. Kenapa mesti ada ex? Kenapa mesti ada orang ketiga dalam kisah rumah tangga mereka?

Rachel hela nafas, dia raup rambutnya ke belakang dan berdiri tegak. Rachel kesat air matanya dan betulkan bajunya. Dia pulas tombol pintu sebelum keluar dari kamar mandi. Keluar- keluar je dari kamar mandi tu, terpancul wajah Jeon Jungkook yang berdiri tegak didepan pintu dengan kening yang terangkat.

"Buat apa dalam tu lama sangat? Melabur?"

"Bukan masalah awak" jawab Rachel lalu dia tolak pelan tubuh Jungkook agar menjauhinya. Terdengar keluhan dari bibir Jungkook. Dia tak suka Rachel macam ni. Dia rasa terpinggir. Jungkook pandang Rachel dari ekor mata. Gadis itu melabuhkan punggungnya diatas katil.

"Aku tak suka kau macam ni" ucap Jungkook lalu bergerak mendekati gadis itu, dia berdiri tegak dihadapan Rachel hingga lutut gadis itu bersentuhan dengan pahanya. Rachel telan air liur, rasa bahang dari badan Jungkook didepannya itu buatkan dia tak tentu arah. No Rachel, kau kena kuat.

Jungkook tunduk dan meletakkan kedua belah tangannya di kiri dan kanan paha Rachel. Buatkan gadis itu terpaksa mengundurkan badannya sendiri. Rachel palingkan wajah, tak nak bertentang mata dengan Jungkook. Jungkook merapat lagi, bibirnya menyentuh leher Rachel, sedar akan itu, Rachel tahan dada Jungkook dari terus mencium lehernya. Geli tau tak?

"Please, don't avoid me like this. I feel so alone. Rachel- ahh" rayu Jungkook, dia cium pula pipi gebu Rachel sebelum duduk mencangkung dihadapan gadis itu, pinggang Rachel ditarik untuk dipeluknya. Rachel pulak hanya buat- buat tak dengar.

"Apa yang aku buat tadi, aku boleh jelaskan. Okey listen, dia paksa aku-"

"Paksa? Come onlah Jungkook, takkan badan kuat macam awak ni tak boleh avoid langsung godaan dia? Setakat Jieun tu awak boleh tepis je. Dan.. dia paksa ke atau awak yang paksa?" Soal Rachel, dahi dia berkerut seribu. Dia pandang tajam anak mata Jungkook untuk mencari kebenarannya disana. Jungkook mengeluh kecil.

"Sayang.. kan aku dah cakap. Dia yang paksa. Kenapa pulak kau tuduh aku yang paksa ni? Kau tak percayakan aku?"

"Tch, Jungkook. Bila saya dekat dengan Taehyung ataupun abang saya yang lain, awak kata awak tak percaya saya. Awak kata saya akan jatuh cinta dengan mereka, awak tak suka saya dekat dengan mereka. Tapi saya ikutkan aje arahan awak tu, tak dekat pun dekat Taehyung. Taehyung bukan apa- apa saya pun, but we relate by blood. Meanwhile my other brother tu abang angkat. Now how about you Jungkook? Is Jieun also your sister? Or someone who relate by blood to you, sampai awak boleh cium dia? Dalam ofis, depan mata saya? Dan sebab itu jugalah awak rahsiakan saya kan? As your wife? Sebab tak nak dia tahu, kan?" Rasa makin membuak- buak perasaan marah Rachel terhadap Jungkook. Jantungnya berdegup lari dari tempo.

Jungkook terdiam. Terkena dengan batang hidung sendiri. Jungkook leraikan pelukan dan berdiri tegak dihadapan Rachel balik. Dia pandang sayu Rachel yang sudah mulai berkaca- kaca anak matanya itu.

[C] TE AMO | JJK ✓Where stories live. Discover now