《39》

6K 425 16
                                    

🐰

"Biar betul awak ni?"

Jungkook angguk. Dia betulkan necktie hitam dan melihat dirinya dalam cermin. Rachel yang melongo ditepi dia biarkan sekejap. Kejap lagi kita cuddle eah?

"Takkanlah saya nak melekat dengan awak dekat ofis seharian? Saya pun ada life jugak" kata rachel, dia bergayut di lengan jungkook yang sasa tu. Bibir dimuncungkan.Acah nak menggoda jungkook lah tu.

Jungkook tunduk untuk pandang isterinya. Lelaki itu menggeleng tanda tidak. "Kau bukan tak ada life, cuma life kau takkan lengkap tanpa aku" katanya diselangi dengan sengihan kecil. Rachel mencebik, mesti jungkook ada agenda lain untuk mengenakannya kali ini.

Rachel lepaskan lengan jungkook dan baru berura- ura mahu melangkah ke ke katil semula. Tapi tindakannya tergendala bila tangan jungkook melingkar dipinggangnya. Gagal lagi rancangan nak melarikan diri rachel. Jungkook letakkan dagunya diatas kepala rachel. Jungkook goyang- goyangkan badan mereka berdua.

"Ikutlah hem? Aku.. nak bawa kau ke suatu tempat ni. Taklah jauh, tapi aku pasti yang kau akan suka" kata jungkook sebelum dia jatuhkan kepalanya diatas bahu rachel pulak. Bibirnya melekap lama di pipi gebu milik rachel. Bergumam rachel jadinya. "Lepastu kita balik rumah abang engkau, deal?" Bisik jungkook lagi. Rachel angguk pelan. Jungkook senyum.

Dia sembamkan wajahnya di leher gadis itu. Emmm asallah dia ni wangi sangat? Entahlah, jungkook rasa wangian lavender yang ada pada tubuh rachel sekarang adalah perangsang bagi hidungnya. Wangian tu buat dia rasa, tenang.

"Jungkook wae-"

Jungkool balikkan tubuh rachel agar menghadapnya. Sekejap saja tubuh kecil gadis itu diangkat lalu rachel memeluknya seperti beruang koala. Rachel nampak comel. Jungkook mendongak, bibir dimuncungkan. "Kiss me" bisik jungkook, rachel senyum kecil lalu menggeleng kepala. Nak main tarik tali ahh dengan jungkook. Biar dia frust sikit awal pagi ni. Mueheheh

"Kenapa tak nak?" Soal jungkook. Rachel sengih kecil. Dia cubit pelan pipi jungkook dan tekup pipi lelaki itu agar dia memuncung. Jungkook kelip- kelipkan mata.

"Maksudnya, saya tak naklah" bisik rachel lagi. Buatkan riak wajah jungkook berubah, bukan kecewa, bukan sedih, jungkook dah berubah miang.

"Betul ni tak nak?" Soalnya menggoda. Rachel sudah rasa lain macam. Dia rasakan yang tangan jungkook sudah melorot ke bawah. Lantas lengan lelaki itu dia pukul. Mengada betul! "Jangan nak miang boleh tak? Turunkan saya!" Kata rachel sedikit menjerit. Jungkook sengih lagi.

"Yahh apa- huwargh!"

Tubuh rachel dicampak pelan diatas katil. Matilanak! Jungkook pulak sudah merangkak atas katil tu dengan senyuman nakal untuk dapatkan rachel yang terkial- kial nak larikan diri. Makin meremang bulu roma rachel bila jungkook pegang kakinya. Dengan sekali tarikan saja, gadis itu sudah berada dibawah jungkook. "Yahhh!!! Jungkook hajima!"

Rachel tutup wajahnya bila jungkook mulai mencium setiap inci wajahnya dengan cepat. Jungkook ketawa kecil, dia tarik tangan rachel yang menutup wajahnya itu sebelum menekup pipi gadis itu dengan tangannya. Bibir rachel jadi mangsa kecupan hangatnya kali ini. Lama mereka berkeadaan begitu. Jungkook lepaskan tautan. Dia renung anak mata rachel lama.

"Kau suka macam ni?" Rachel angguk.

"Kalau macam tu tak payahlah balik rumah abang engkau" saran jungkook, cubaa masuk jarum. Rachel menggeleng pelan. "Mana boleh, nanti tambah dia tak sukakan awak adalah" kata rachel, jungkook mengeluh.

[C] TE AMO | JJK ✓Where stories live. Discover now