《43》

5.3K 409 52
                                    

🐰

"Opps i got, 99 problem singging bye bye bye!"

"Eeeeee let me go!"

Jungkook menarik Rachel agar lebih rapat dengannya. Dia sembamkan wajahnya dibahu Rachel. Berbuih mulut Rachel membebel sebab Jungkook tak nak lepaskan dia dari tadi. Nasiblah Yoongi, Minjoo dan abangnya yang lain keluar awal pagi lagi. Kalau tak, mahu tak membebel mereka melihat kemesraan ni.

"Lepas Jungkook! Kata nak pergi kerja. Palli makan, lepas tu pergi kerja" bebel Rachel lagi. Dia heret Jungkook ke sinki, tangan Jungkook yang melingkar di perutnya itu di basahkan air. Cuci tanganlah, nak tunggu Jungkook ni. Tak berjalan semuanya.

"I, i, i, i, i, i, i. Feelin we bout to break up. I, i, i, i, i. Just wanna kiss and make one last time. Touch me like you touch nobody, put your hands all of me. Tired of hearing sorry. Kiss make, kiss, kiss and make up. How we gonna end this party? Cause i want you all up on me. " Jungkook bernyayi riang di telinga Rachel, dia goyang- goyangkan badan dia, acah menari. Rachel pulak hanya buat muka poker.

"Jungkook, makanlah dulu. Lepasni kalau awak nak berjimba sekali pun saya janji saya tak halang" Kata Rachel. Jungkook sengih, dia lilitkan lengannya di leher Rachel. Rasa sayang nak lepas anak itik ni. Mhp. Rachel cedokkan nasi goreng kimchi kedalam pinggan, dia tuangkan jugak susu putih. Jungkook yang naik bulu di tepi dia biorkan kejap. Malas betul nak layan.

"Rachel.."

"Em?"

Rachel menoleh, dia naikkan keningnya tanda apa ke Jungkook. Lelaki itu sengih lebar, dia raup rambutnya kebelakang sebelum badannya disandarkan ke kerusi. Kening dijongketkan. Dan sekarang tak dapat di nafikan lagi yang Jungkook nampak hot dengan gelagat macam tu. He's trying to kill meh!

"Apa kata malam ni kita keluar? Aku dengar yang ada sebuah restoran yang baru bukak kat Gangnam. Mereka ada buat makan malam besar- besaran, semua dijemput ecspecially me. Kau nak?" Kening Jungkook terjongket naik sekali lagi. Acah nak buat Rachel tergoda lagi dengannya.

"Gangnam kan jauh? Nanti awak mengantuk, siapa yang nak drive balik?" Tanya Rachel, dia sapu nutella ke atas roti dan masukkan kedalam mulut. Waktu- waktu pagi macam ni, dia tak suka makan yang berat. Maklumlah masih tersangkut dengan budaya barat. Makan roti awal pagi. Bukanlah nak jaga body shape, cuma dah terbiasa dengan sarapan pagi waktu dekat france.

"Siapa cakap yang kita akan balik lagi?" Tanya Jungkook, entahlah untuk kali ke berapa, dia jongketkan kening. Rachel terkebil- kebil. Keningnya bertaut. Dia pandang atas, nak berfikir jap.

"Kalau kita tak balik, kita pergi mana pulak memalam buta ni?" Soal Rachel lagi, dia ikat rambut hitamnya yang panjang melepasi bahu macam bun. Menyerlahkan lagi leher putih mulusnya. Untuk beberapa ketika Jungkook tidak menjawab, dia matikan pandangannya pada leher Rachel sambil mulutnya mengunyah makanan. Sengaja eah budak ni.

"Kita check in hotel"

"Jangan nak membazir! Kita stay rumah aje, tak payah nak mengada jalan memalam. Membazir duit untuk benda tak penting, awak ingat bagus ke?" Leter Rachel sambil tangannya ligat menuang susu putih kedalam cawan. Hampir saja dia tersedak bila Jungkook dah mulai berwajah miang.

Check in hotel? Ingat kita pasangan yang belum ada apa- apa hubungan lagi ke? It's sound weird okay?

"Kalau kau tak penting, buat apa aku ikut kau sampai ke sini? Deal dengan abang kau untuk tinggal dengan dia? Tak ada istilah membazir kalau aku nak bersama dengan orang yang aku sayang" kata Jungkook dengan nada suara yang mulai mengendur. Dia berjauh hati dengan cara Rachel memberi reaksi, rasa macam Rachel tak suka nak berduaan je dengan dia. Ni yang tak suka ni. Jungkook hela nafas, dia tolak pinggan ke depan dan sandarkan badan ke kerusi. Pandangan mata dielakkan dari terus memanah Rachel. Hilang mood nak makan. Heu

[C] TE AMO | JJK ✓Where stories live. Discover now