《47》

5.5K 383 39
                                    

Matured.
Warning!!!!
(Superrr longggggggg 3 😑)

Okayy ch ni bergula sangat. Make sure nanti cek paras gula, nanti kena diabetis pulak.

🐰

"Sayang.."

Jungkook letakkan tapak tangannya diatas paha Rachel, gadis itu tidak merespon tapi hanya memberi tindakan dengan menolak tangan Jungkook. Apa yang Jungkook buat pada dirinya masih ada kesan lagi. Bukan mudah nak hilangkan. Sakit rasanya.

Sekarang ni pun mereka dah sampai ke destinasi iaitu suatu pusat penginapan yang popular. Sebuah resort yang biasa dilawati Jungkook jika dia punya masalah. Tapi sekarang bukan dia yang bermasalah, rachel yang bermasalah. Tch, dua- dua pun bermasalah.

Jungkook pandang Rachel dari tepi. Gadis itu pandang luar tingkap kereta, pemandangan di luar lagi cantik dari pandang muka Jungkook yang boleh sakitkan hati dia balik. Jungkook keluh perlahan bila ternampak kesan luka pada bibir Rachel. Yep, itu kerja dia. Ego bangang dia yang buatkan dia bertindak macam tu. Sampai tak sedar yang tindakan dia boleh buat Rachel jauhkan diri darinya. Jangan sampai gadis itu trauma dengan dirinya sudah. Apa nak dijawab dengan abangnya nanti?

"Babe, talk to me" Jungkook rapatkan diri dia balik. Rachel tetap kaku, deruan nafas Jungkook terasa di pipinya. Wangian yang ada pada rambut Rachel buatkan jantung Jungkook berdebar tak tentu arah. Jungkook cium kepala Rachel lembut, kalau hendak diikutkan hati, mahu dia terkam Rachel kat sini jugak. Tapi bila tengok keadaan, dia tahan ajelah. Yalah, like what i've said, Rachel nampak elegent dengan pakaian warna putih. Nampak innocent dan itu mencabar nafsu lelakinya.

"Sayang?"

"Don't"

Rachel letakkan jari telunjuknya pada bibir Jungkook bila lelaki itu mula muncungkan bibir dan merapatkan wajah dengannya. Jungkook senyum kecil, dia biarkan pandangan mata Rachel yang menikam dirinya lalu mencapai tangan Rachel yang terletak dibibirnya. Tapak tangan kecil gadis itu dia cium perlahan.

"I bring you here cause i want you to clear your mind and relax yourself. Sekarang kau boleh luahkan apa saja pada aku, you even can smack me. You can do everything what you want towards me. Please baby, don't ignore me like this" rayu Jungkook, lalu dia tarik kedua bahu Rachel untuk menghadapnya. Gadis itu kerutkan dahi tanda tak suka.

"I will, as long as you are not beside me. Go, leave me"

"Nooooo, aku tak boleh tinggalkan kau macam tu. You're mine, mine, mine! Like what i've said, apapun yang berlaku, i'm not leaving" kata Jungkook buatkan Rachel berdecit kesal. Jungkook mungkin tak faham, Rachel perlu waktu untuk bersendirian. Apa yang susah sangat?

"Rachel?"

"Cakap apa yang awak nak cakap, but please don't touch me"

"Okayy sayang okayy"

Jungkook keluh perlahan. Mengalah. Dia keluar dari kereta dan sedut udara sepuas- puasnya. Kemudian dia hembus nafas berat lagi. Dia pandang ke dalam kereta balik, Rachel masih tak berganjak dari tempat duduknya. Jungkook raup rambut ke belakang. Jungkook, baru diuji macam tu kau dah nak mengalah? Come onlah, isteri kot. Takkan awal sangat nak mengalah? No, bukan Jungkook kalau mengalah awal sangat.

Dia bawa langkah kakinya ke sebelah tempat pemandu, sebelum tu dia bukak dua butang baju kemejanya di bahagian atas lalu dia bukak pintu kereta lalu rendahkan badan. Nak tengok reaksi Rachel macam mana. Gadis itu alihkan pandangan, nak avoid eye contact dengan Jungkook yang seperti nak naik bulu je tu. Tak guna betul.

"Feel attacked?"

"Tsk. Are you kidding me?" Balas Rachel, dia peluk tubuhnya dan pandang lurus kedepan. Jungkook smirk, dia tarik dagu Rachel, sedikit memaksa buatkan gadis itu merenung dirinya tajam. Jungkook sengih suka. Dia tarik pula tangan Rachel lalu diletakkan pada dadanya yang terdedah tu. Rachel ketap bibir. Jungkook ni memang dah gila ke apa?

[C] TE AMO | JJK ✓Where stories live. Discover now