Dangerous Love | 5 ♡

24.2K 557 6
                                    

               TUBUH milik Lara iu diletakkan dengan penuh berhati-hati di atas katil

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


               TUBUH milik Lara iu diletakkan dengan penuh berhati-hati di atas katil. Lara memandang lelaki itu dengan satu senyuman yang penuh menggoda. Sengaja diturunkan sedikit badannya agar bahagian dadanya itu dilihat oleh si lelaki. Apalagi nafsu sang lelaki ketika itu semakin menjadi jadi. Santapan yang dikatakan percuma dihadapannya sekarang mana mungkin ditolaknya begitu sahaja.

''Sorry, lupa nak tanya nama I Allen,'' dia segera menghulurkan tangan ke arah Lara. Gadis itu sudah tersenyum senyum lalu menyambut tangan itu dengan lembut.

''I am Lara. It was nice to meet you handsome,'' ujar Lara dan ketika itu kedua dua tangannya sudah mula bermain. Allen tersenyum manis sebelum dileraikan tangannya itu dari tangan Lara. Nanti lain pula terjadi kalau pegang lama lama. Lara seakan-akan faham akan maksud Allen itu namun itu bukan bermakna dia mahu membatalkan niatnya untuk malam ini.

''So thank you for helping me dan sebagai gantinya I-' 'Allen terus sahaja memotong laju ayat Lara itu.

''Takpe saya bantu secara ikhlas,'' Lara tersenyum sekali lagi. Tidak sia-sia dia pergi tackle lelaki di hadapannya itu tadi. Siapa yang untung dia juga?dahlah nampak macam full package memang tak semudah itulah dia mahu lepaskan Allen.

''I just nak minta number you pun jadilah,'' ujar Allen lantas mengeluarkan iphonenya. Hati Lara sudah pun berbunga-bunga ketika itu. Omaigad!seriously?

''Dah save. Jangan lupa chat I kalau you free," kata Lara dan tali leher yang dipakai oleh Allen dibetulkannya perlahan-lahan.

''Dont worry I tak akan lupa gadis secantik you,'' berona merah pipi Lara apabila sahaja dipuji. Mumy I can't he so damn sweet enough!

''Thanks,''

''So I keluar dahulu eh. Jangan lupa tau gosok dengan ubat luka you tu. Get well soon,'' kata-kata Allen itu semakin membuatkan hati Lara berbunga keriangan ketika itu. Lelaki ni caringlah oh no!

''Okey once again thank you. I harap next time we will meet again,'' senyuman Lara semakin lebar. Allen membalas dengan satu senyuman manis sebelum keluar.

Setelah menghantar Allen ke muka pintu,  Lara pun mengunci pintu biliknya dan terus melompat kegirangan. Arghh I am so happy!I got you boy!Lara terus menghempaskan dirinya ditilam lalu dipeluk erat bantal tidurnya.



















               ADRIELLA yang pada ketika itu tidak ditemani oleh sesiapa pun hanya mampu termenung memandang ke arah bulan yang dipagari bintang di langit pada malam itu. Dia hanya membiarkan beberapa orang lelaki yang asyik mengusiknya sedari tadi.

''Awak..pandanglah kat sini,''

''Gadis manis yang kat sana tu sayang kat sinilah,"

Adriella hanya membiarkan rakan kerja ayahnya yang gatal sungguh nak usik anak orang. Muka boleh tahan kacak tetapi perangai semangkuk macam babun.

''Hi sayang,'' seorang lelaki tiba-tiba sahaja datang menerpa ke arah Adriella. Nampaknya dari segi penampilan diri lelaki itu, ia amat menakutkan sedikit. Adriella pula hanya menghiraukan kedatangan lelaki itu disebelahnya. Dia hanya menganggap seperti tiada seorang pun yang wujud di sekelilingnya ketika ini.

Namun, satu tangan tiba-tiba melingkar dileher Adriella membuatkan gadis itu berasa geli dan pantas menepis tangan itu dengan kasar. ''Encik tolonglah jangan dekat!saya tak suka!''marah Adriella dan menjarakkan kedudukannya dengan lelaki itu.

''Takpe nanti awak sukalah tu. Dont worry saya just nak sentuh you pun tak boleh eh?'' lelaki itu mendekatkan kedudukannya lagi ditepi Adriella. Dia dapat menghidu bau minyak wangi yang digunakan oleh Adriella itu yang menusuk sehingga ke rongga hidungnya. Smell good I like it!this girl is just fresh!

Adriella mula berasa tidak selesa kerana ini adalah kali pertama dia berdekatan dengan lelaki dengan kedudukan yang dekat. Dalam hati dia tidak puas hati dengan sikap pekerja dan rakan kerja ayahnya yang langsung tidak mempunyai rasa hormat terhadap orang lain.

''Encik tolonglah jangan dekat dan jangan sentuh saya!'' Adriella mula naik angin. Nak jerit?siapalah nak dengar suara dia yang sangat kecil tu. Lagipun pada mulanya, dia menyangka yang semua pekerja ayahnya dididik dengan nilai-nilai moral namun sangkaannya itu terlalu jauh.

''Awak jual mahal ek takpelah kalau macam tu boleh temankan saya pergi kat kereta?lupa pula jalan nak keluar,'' tipu lelaki itu kepada Adriella. Memandangkan gadis di sebelahnya susah untuk dipikat jadi dia guna cara lain.

''En-encik betul tak nak apa apakan saya kan?'' Adriella menginginkan kepastian dari lelaki itu.''Yes sayang, saya tak apa apakan you. Kan saya dah kata tadi saya just nak minta awak tolong temankan pergi kat kereta saya,' ujar lelaki itu dengan senyuman. Adriella berasa sedikit lega mendengar penjelasan dari lelaki itu.

''Baiklah,'' akur Adriella. Lelaki tersebut sudah tersenyum dengan penuh makna lalu mengikut Adriella dari belakang. Matanya tidak lari memandang belakang tubuh Adriella yang baginya masih segar berbanding perempuan simpanannya.

''Kat mana kereta encik?'' tanya Adriella.

Diam.

''Encik letak kereta kat mana?" tanya Adriella sekali lagi apabila menyedari soalannya itu tidak dijawab.

Diam.

''Encik-" Adriella memusingkan badannya kebelakang dan tiba-tiba sahaja mulutnya ditekup dengan pantas oleh lelaki itu membuatkan dia tidak mampu untuk menjerit meminta pertolongan.











Make sure vote or comment!
Thanks for reading this 'Dangerous Love'  I love you guys❤

🚫Silent readers

Dangerous Love [C]Where stories live. Discover now