Dangerous Love | 6 ♡

24.4K 599 8
                                    

            "ENCIK-" Adriella memusingkan badannya ke belakang dan mulutnya ditekup dengan pantas oleh lelaki itu membuatkan dia tidak mampu menjerit untuk meminta pertolongan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

            "ENCIK-" Adriella memusingkan badannya ke belakang dan mulutnya ditekup dengan pantas oleh lelaki itu membuatkan dia tidak mampu menjerit untuk meminta pertolongan. Dia hanya mampu memukul tangan lelaki itu dengan sekuat tenaga cuba untuk melepaskan diri.

''Kau diam boleh tak!'' lelaki itu memeluk dengan erat tubuh kecil itu sehinggakan gadis itu sukar untuk bernafas. Lalu dia pun menolak Adriella masuk ke dalam keretanya dengan kasar.

Adriella masih lagi meronta ingin dilepaskan namun lelaki itu hanya membiarkan dia. Kereta pula sudah mula meluncur jauh dari kawasan itu dan Adriella sudah mula menangis kerana dia takut lebih-lebih ini sudah masuk kali kedua dia diperlakukan seperti begini. Namun hari ini seperti dia tidak mempunyai nasib untuk melarikan diri.

Kenapa aku mudah sangat nak percaya lelaki ni pada awal!aku menyesal!kau sungguh lurus Adriella. Patutpun kau mudah didera oleh mereka di dalam rumah.

''Awam tipu saya!awak penipu!awak kata tak nak apa apakan saya!penipu!'' Adriella menjerit seorang diri membuatkan lelaki itu sudah mula panas baran. Dahlah dia sedang memandu saat itu ditambahkan pula dengan jeritan Adriella yang tidak pernah berhenti.

''Baik kau diam sebelum aku rogol kau sekarang!'' ugut lelaki itu dengan wajah yang sudah kemerahan menahan marah. Adriella terasa badannya mula menggigil ketika ini. Dia takut sangat jika lelaki itu berbuat sedemikian. Doanya pula tidak putus-putus di saat itu. Kenapa dia harus lalui dugaan seperti ini?apa sebenarnya salah dia?

Kereta akhirnya diberhentikan disatu kawasan. Tangan Adriella segera ditarik keluar dari kereta itu. ''Jangan sentuh saya encik tolonglah!'' rayu Adriella dengan hati yang diselubungi perasaan takut tak terkata.

''Bukan aku yang sentuh kau tapi bos aku yang akan sentuh kau nanti so just wait for the fun baby!'' dia pun membawa Adriella ke satu tempat yang tidak pernah pun gadis itu pergi mahupun kunjungi sebelum ini.

''Awak nak bawa saya kat mana?'' ujar Adriella apabila melihat ramai gadis yang cukup dikatakan seperti seorang pelacur itu di dalam tempat tersebut. Dia cuba untuk meneka tempat dia berada sekarang namun dia tetap tidak tahu. Lelaki itu pula tidak menjawab pertanyaan Adriella malah terus menarik tangan gadis itu masuk ke dalam kelab malam.

''Woah-woah congrats Rick, kau dah dapat culik bunga aku untuk malam ni so sebagai ganjarannya ambil beg ni!RM20000 cukup?'' Allen tersenyum gembira lantas mengambil beg hitam yang berisi duit itu dan menghalakan ke arah pemuda yang dipanggil Rex.

''Yes boss cukup. So urusan aku dah selesai! Aku blah dulu!'' lelaki yang dikatakan bos itu hanya membiarkan Rick pergi. Sempat dia melambaikan tangannya ke arah Adriella berserta satu kenyitan.

''Amy tolong carikan baju untuk girl aku ni make sure yang boleh bersinar mata aku tengok!'' Amy laju sahaja mengangguk lalu membawa Adriella ke tempat pertukaran baju.

''Kesian saya tengok kat awak ni mesti awak newbie kat tempat ni kan?'' Amy berkata sambil memilih dress untuk dipakaikan kepada Adriella namun gadis itu hanya mendiamkan diri.

''Takpe awak kena belajar secara perlahan lahan di tempat ni dan lama-lama biasalah tu," kata Amy lagi.

''Saya tak nak berada kat sini saya nak balik saya tak biasa dengan tempat ni!'' Adriella mula menangis ketakutan. Dia sudah tidak mampu untuk mengungkapkan lagi yang dia terlalu takut ketika ini.

''Its okey, jangan risau yang penting awak harus dengar arahan dari ketua je kalau awak dengar dia, dia pasti akan layan awak dengan baik tapi kalau awak layan dia secara kasar taulah apa dia nak buat,'' ujar Amy sambil membelek belek baju yang dipegangnya.

''Okey sekarang awak kena ganti dulu baju awak tu dengan dress ni,'' Adriella pantas sahaja menggeleng.

''Saya tak nak pakai baju tu!saya tak nak!saya nak balik tolonglah,'' pinta Adriella  bertubi-tubi namun tiada siapa yang dapat membantunya ketika itu. Amy pula hanya mampu tersenyum untuk menenangkan hati Adriella.

''Kalau awak nak selamat baik awak ikut sahaja. Bos tu boleh datang bila bila saja tau kalau dia rasa lama,'' dan akhirnya secara terpaksa Adriella akur. Dia mahu tidak mahu sahaja mengambil baju itu dan perlahan-lahan menuju ke satu bilik.

''Wow you look so pretty with this dress!'' puji Amy tetapi dia memang tahu yang Adriella sememangnya tidak suka dengan dress itu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

''Wow you look so pretty with this dress!'' puji Amy tetapi dia memang tahu yang Adriella sememangnya tidak suka dengan dress itu. Dia tahu yang Adriella tidak berasa selesa dengan pakaian itu namun ini ialah pekerjaannya dan dia harus melakukannya.

Adriella hanya menunduk memandang ke arah lantai. Dia betul-betul tidak selesa dengan pakaian yang dia gunakan saat itu. Terasa bagaikan dia seorang perempuan yang tidak mempunyai maruah diri sahaja ketika itu.

''Relax lah jangan takut tiada apa-apa yang akan berlaku. Sekarang awak just ikut saya,'' Adriella menggelengkan kepalanya tanda dia tidak mahu. Sekarang ni di dalam fikirannya dia hanya mahu pulang!

''Saya takut...saya tak nak pergi. Tolonglah bantu saya keluar dari tempat ni!saya nak pulang," Adriella sudah terhinjut hinjut menangis. Gadis dihadapannya itu dipandangnya cuba ingin meminta bantuan.

''Saya memang berniat nak tolong lepaskan awak tapi bos akan bunuh saya kalau dia tahu,'' ujar Amy dengan wajah yang  bersalah. Adriella terdiam buat seketika.  Rupanya gadis ini juga menderita. Kenapa lelaki itu sanggup melakukan ketidakadilan ini terhadap perempuan yang tidak berdosa. Apa dimata mereka kami adalah tempat untuk melampiaskan nafsu?

''Kita dah terlambat jomlah keluar sebelum bos mengamuk,'' ujar Amy dan terus menarik tangan Adriella untuk membawanya keluar dari ruang itu.

''Thanks Amy you can go now,'' lelaki yang sedang duduk melayan arak itu sudah tidak lepas memandang tubuh ramping Scarlet. I love this body. Tonight, you will be mine.

''Please sit down baby,'' Adriella dengan perlahan-lahan duduk di sebelah lelaki yang bergelar bos itu. Dia hanya menurut arahan seperti yang disuruh walaupun dia dalam keterpaksaan. Kata-kata Amy tadi pula sentiasa terbawa-bawa di ruang fikirannya.

















VOTE AND COMMENT
🚫SILENT READER PLEASE!

Dangerous Love [C]Where stories live. Discover now