Dangerous Love | 8 ♡

23.4K 714 13
                                    

🌸🌸🌸🌸🌸

Please tekan butang 🌟 yang comel tu lepas dah siap baca.Jangan beratkan tangan tu nak tekan eh.I hope you all can do it❤.Tak susah mana pun senang je kan?

Lepas tu author tak nak you guys jadi silent reader tak bestlah😢So ayee harap sangat anda kalian jangan jadi silent reader okey👍 tak bestlah kalau sunyi je😯

Mohon maaf kalau story ni tak best untuk korang. Kalau anda rasa best comment je😎author tak makan orang pun hehe.

***

               ADRIELLA lantas berdiri dari tempat duduknya

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


               ADRIELLA lantas berdiri dari tempat duduknya. Sekarang dia perlu keluar dari tempat yang seperti neraka itu. Jijik!

Namun badannya pantas sahaja dipeluk oleh Allen dari belakang dengan erat sekali lagi. Perkara semacam inilah yang membuatkan seluruh badannya akan menggigil ketakutan. Mana tidaknya asal sahaja dipegang oleh mana-mana lelaki pasti dia akan menggigil ketakutan kerana tidak biasa apatah lagi selesa.

Dia dengan sedaya upaya cuba untuk melepaskan pelukan tersebut namun apalah kudrat seorang gadis kecil sepertinya berbanding lelaki itu. Semakin Adriella mencuba ingin melepaskan dirinya dari pelukan Allen itu semakin erat jugalah Allen memeluknya dan leher Adriella pula menjadi mangsa ciuman Allen ketika itu.

''Allen tolonglah jangan buat aku begini...aku tak nak...'' rayu Adriella sambil menggerak gerakkan tubuhnya meminta ingin dilepaskan namun lelaki itu hanya meneruskan ciuman di leher gadis itu dengan penuh rakusnya.

''Allen..." Adriella yang semakin geram terus sahaja menjerit sekuat hati. Langsung dia tidak hiraukan pengunjung yang berada di kelab malam itu. Allen yang tersedar disebabkan jeritan itu terus menekup mulut Adriella dan dibawanya keluar gadis itu dari kelab malam.

''kau jangan nak degil!masuk dalam kereta sekarang!'' tubuh kecil milik gadis itu ditolak kasar masuk kedalam kereta tanpa belas kasihan. Giliran Allen pula yang membahaskan diri dengan panggilan 'kau-aku' kerana tahap kegeramannya sudah memuncak dengan perangai tak putus asa dari Adriella itu.

''Ka-kau nak bawa aku pergi mana?tolonglah jangan apa-apakan aku!'' entah sudah ke berapa kali dia merayu kepada lelaki itu namun dibalas dengan angin sahaja.  Adriella pula sudah berpeluk tubuh kerana dia amat kesejukan disebabkan aircond dalam kereta itu dipasang dengan tahap yang maksimum.

Kereta terus diparking diluar kawasan hotel. Selepas itu, Allen terus saja menarik tangan Adriella dan membawanya masuk kedalam hotel yang serba mewah itu.

''Allen lepaskan aku sebelum aku jerit!'' Adriella teragak agak untuk menjerit namun mulutnya ditekup sekali lagi oleh Allen.

"Kau jangan nak buat perangai kat hotel ni!jerit-jerit bagai macamlah ada orang dengar jeritan kau yang sekecil semut tu,'' ujar Allen seraya tersenyum sinis. Inilah akibatnya kalau perempuan yang terlalu jual mahal dengan aku. Kau berkasar dengan aku maka aku pun akan berkasar dengan kau juga.

Pintu terus ditutup rapat tetapi malangnya lupa dikunci dari dalam. Allen yang sudah tidak kesabaran itu pantas sahaja menolak badan Adriella ke katil sebelum menindih gadis itu.

''Lepaskan aku...jantan tak guna!'' Adriella menolak dada bidang Allen dengan sekuat tenaganya. ''Aku tak akan lepaskan kau sayang kalau aku belum dapatkan apa yang aku nak faham!'' pipi Adriella terus ditamparnya sehingga memerah pipi gadis itu dibuatnya.

Dengan perlahan-lahan tangan Allen merayap kebadan gadis itu namun ditepis kasar tangannya. Adriella terus menggigit tangan Allen sehinggakan lelaki itu terjerit kesakitan.''Fuck!shit!'' carut Allen dengan rasa yang tidak puas hati.

Adriella yang baru ingin melarikan diri dari bilik itu tidak kesampaian disebabkan rambutnya ditarik kuat oleh Allen.

''Arghh!''

''Kau nak sangat aku rogol kau kan?'' marah Allen lalu membuka satu per satu butang bajunya. Adriella ditatapnya dengan pandangan yang penuh tajam. Gadis itu mulai berundur setapak demi setapak ke belakang.

''Kau nak lari mana?'' senyuman sinis terukir di bibir Allen. Melihat gadis itu yang sudah ketakutan membuatkan dia senang melihatnya. Di saat itu juga, Adriella terasa badannya sudah tersandar di dinding.

''Jangan dekat!tolonglah!'' namun Allen hanya beriak selamba dan hanya menghiraukan Adriella yang sudah mula panas itu. Tali pinggang dibukanya dan Adriella pantas menghalang matanya menggunakan kedua-dua tangannya.

Allen yang sudah selesai membuka tali pinggangnya, terus mencengkam tangan gadis itu sebelum menolak gadis itu ke katil semula.

''Tolongggggg....'"

Senyuman sinis terukir di bibir Allen. Dia menahan kedua-dua tangan Adriella supaya gadis itu tidak terlepas sebelum mula mencium dada bidang yang terdedah itu.

''To-tolong...'' hanya jeritan sahaja yang mampu dia lakukan dan mengharapkan ada orang mendengar jeritannya itu untuk kali ini.

''Shut up with your fucking mouth!'' Allen mula membuka dress yang dipakai oleh Adriella namun dengan pantas gadis itu menepis tangannya. Dengan tenaganya yang masih ada, dia harus melawan lelaki itu.

''Jangan sentuh aku!let me go!'' Adriella masih bersikap keras dengan menghalang Allen agar lelaki itu tidak mengusik badannya.

Semakin dia berkasar semakin jugalah Allen berkasar. Lelaki itu menahan kuat tangan Adriella dan terus membuka pakaian gadis itu bagaikan dia dirasuk syaitan.

Dalam masa yang sama, kedengaran bunyi pintu dibuka dari luar...






Vote/comments❤

Dangerous Love [C]Where stories live. Discover now