chapter 24

1.4K 167 28
                                    

EDEN POV

Perlahan saya jalan menuju ke rumah Cliff . Siraka betul dia nda pandai reply chat saya ba . Tu whatsapp dia online pula . Mimang sah chat sama perempuan lain atau paling tepat chat sama si bantaton rose . Nanti kau ! Saya kerat2 tu lelew dia sampai hancur kalau betul dia chat sama tu sondalon .

Ting tong ..

Maid diurang yang buka pintu . Biasa la rumah orang kaya kan . Kami nda juga la sekaya diurang ne . Rumah si Cliff serba serbi maid yang buat semua . Mummy dia selalu buzy dengan fashion runway dan selalu ikut2 daddy dia ke luar negara . Tapi still parents dia luangkan masa bersama dengan anak2 .

Macam family saya lain pula . Daddy mimang ada bisnes sendiri tapi mummy surirumah . Cuma mummy selalu buzy sama persatuan2 dia . Nda tau juga saya apa tu persatuan dia . Daddy hanya outsation sbulan 1 atau 2 kali ja sebulan . Nda bulih jauh sama kami kunu padahal dia nda bulih jauh sama mummy tu . Saya tau juga daddy saya penjelos . Takut dia kalau ada orang mau mengurat mummy . Maklum la mummy saya tu cantik ba .

Saya teda banyak tanya dan naik ja ke bilik Cliff . Nasib pintu nda berkunci . Saya nampak dia sana  tertidur dengan handphone yang masih menyala di tangan . Aisehh .. macam terlebih suda  ba saya curiga kan ?

Slow2 saya ambil tu handphone dari tangan dia dan buka tingu chat dalam sana . Kebanyakan chat saya , parents dia dan kawan2 dia ja . So cute ba ne budak . Nasib teda chat perempuan sana . Saya letak handphone dia ke tepi dan saya tingu muka dia tidur . Saya ciut2 hidung dia guna  kuku saya . Dia tepis tanpa buka mata then saya kacau lagi . Dia tangkap terus tangan saya dan buka mata . Teda juga reaksi terkejut . Dia tingu saya then dia tarik ja saya baring di lengan dia . Dup dap dup dap rasa jantung saya laju . Silaka ! Mengigau ka dia ne bawa saya peluk begini ? Suda la saya suka betul cium bau wangi dia . Sentiasa bikin calm ja .

"Sekejap .. saya mau peluk ko sekejap ..jangan begerak .."debilang perlahan . Saya diam2 la saya . Then dia lepas pelukan dia dan dia seluk poket seluar dia ambil something . Aii .. dia mau ambil apa tu ? Kondom ka ? Maaakk .. saya belum ready ba ! Masih virgin gia saya mau kena rasmi2 begini .

"Tutup mata .." debilang makin membuat nafas saya tersekat2 . Buat apa tutup mata la ba ? Mo buka baju kaini ? Ka dia mau rakam macam si Clara yang kena tu ? Kalau dia buat  begitu mimang saya sipak ja lelew dia  bagi teda  keturunan terus sampai bila2 .

"Buka mata ko .. kenapa juga mengigil ne ?" Dia tanya saya . Laju saya buka mata . Di depan mata saya dia pigang 1 kotak kecik macam kotak cincin warna biru . Ishh .. lain suda saya rasa ne . Dia mau melamar ka suda ne ? Kan kami masih sekolah sekarang ? Nda sabar mangkali dia mau bikin anak kan ? Tersengih2 saya sendiri berangan sana .

"For u .. untuk declare our relay .."debilang sambil buka tu kotak . Ternganga sekejap tingu tu cincin bunga permata biru . Punya cantik ! My fav colour pula baitu . Blue !

"For me ? Santik ba .." saya tersenyum kegembiraan . Dia ambil tu cincin dan sarung di jari saya dia kiss tu cincin di jari saya . Aww ..punya romantik suda saya rasa . Mo gilak !

"Kalau ko bukak tu cincin awas ko !" Debilang lagi .

"Uuuu .. thank u kilip !! I lob u bery much la ! " saya bilang dan secara spontan saya tarik muka dia dan kiss mulut dia . Dia tergamam . Aiyoo.. suda terlampau kan saya ? Kalau dia pingsan lagi macam mana ? Saya tingu ja muka dia then saya tunduk . Dia diam ja pandang muka saya . Then slow2 dia pigi dekat muka saya dan dia lagi kiss bibir saya . Terawangan sekejap saya . Siuk pula rasa sampai saya mula nda senang baring sana . Tangan dia dari muka saya pandai lagi turun ke bahu saya perlahan then mo pigi breast saya . Passionate betul rasa ne kali .

DHR : THE LEGACYWhere stories live. Discover now