chapter 29

1.4K 153 43
                                    

EDEN POV

Saya jalan perlahan pigi ke padang bola sana . Si Cliff entah di mana sama Biew dan James . Bagus juga dia teda tu . Nda abis2 ba dengan sikap dia yang penjelos tu . Saya tingu sekeliling . Wahhh .. punya la banyak sembui . Nda kurang juga senior yang bebeh sana . This is the life ! The life of a college student . Cuci2 mata lagi saya sana tingu otot2 senior sana berguyang2 masa diurang berlari dengan peluh yang membasahi diurang . Gossh .. so sexy !

"Junior ? "Tiba2 ada orang menyapa saya di tepi saya . Saya toleh dan rasa nda percaya ada senior yang ensom tegur saya . My ..my ... what a perfect view ! Macam nda berkelip mata saya tingu dia . Oh tuhan ! Kenapa ko cipta something so perfect begini ?

Dengan vines yang jelas nampak di lengan dia , halkum yang nampak timbul , otot yang sedang2 dan senyuman menawan jiwa dan raga saya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dengan vines yang jelas nampak di lengan dia , halkum yang nampak timbul , otot yang sedang2 dan senyuman menawan jiwa dan raga saya . Oh god saya  betul2 nda kuat iman suda ne !

"U're new here .. from the way u look at me it shows .. well .. i'm Joel Kourtney .. dan saya student body president sini .. also football captain di college ne ..and u are ?"dia hulur tangan dia untuk salam sama saya . Saya mau sambut tangan dia tapi nda tau kenapa ba saya nda bulih ne . Suara saya pun nda tekeluar . Shit !

"Ohh kay .. seems like ko masih terkejut .. so .. i'll see u around junior .. "debilang sambil kenyit mata sama saya . The moment dia kenyit mata tu saya  suda rasa macam berterabur suda jantung saya jatuh ke tanah tunggu mau kena kutip ja . Saya cuma mampu tingu ja dia berlalu pergi . Shit Eden ! Kenapa ba ko nda dapat bercakap ? Rasa mau ja saya ketuk2 kepala saya sendiri sana .

"Puas hati ko mengete sini ?" Tiba suara Cliff kedengaran dekat betul disebelah kiri saya . Saya toleh tingu dia sedang pandang saya pakai spek hitam dia . Saya akui ba juga yang Cliff ne sangat hensom dan bergaya . Hati dia pun baik tapi ba kan . Saya mau juga merasa hidup remaja yang di kolej bebas tanpa kongkongan sesiapa . Saya mau try join orang pigi blind date .. pigi clubbing only with girls .. macam best ja bunyi kan ?

"Manada mengete .. suka hati ja menuduh .." nda mau mengaku saya .

"Saya nampak ba cara ko pandang tu lelaki tadi .. kenapa ? Sebab dia sado ? Sebab dia hensom di mata ko ? Abis sekarang ko mo buang saya ?"cliff tanya saya bertalu2 . Malas saya mau jawab soalan dia . Balik2 curiga ja sama saya .

"I warn u Eden .. dont play with my heart .. ko tau perasaan saya macam mana terhadap ko .. and i will never change .. tapi ko nda mau tingu the other side of me .. " cliff bilang macam sedang menahan kemarahan pula . Walaupun perlahan tapi mimang berbaur ugutan ba ayat dia tu . Saya benci dikongkong begini ba !

"Apa2 jak la Cliff .. kita datang sini mau belajar kan ? So kita belajar la macam apa yang kita plan kan .." saya bilang perlahan . Malas saya  mau marakkan api kemarahan dia .

DHR : THE LEGACYWhere stories live. Discover now