chapter 34

1.6K 170 48
                                    

CLARA POV

Bergegar jari saya kasi cucuk tu pendrive yang tertulis JV sana . Betul kah dalam ne video saya yang debilang tu ? Saya buka kandungan dalam tu pendrive . Sana ada tertulis nama saya . Clara .

Dengan perasaan takut dan ragu2 saya click folder yang tertulis nama saya tu . Ada beberapa video di dalam sana . Saya click pada yang pertama . Dalam video pertama nampak muka saya sana dan suara si James suruh saya buka baju . Teda pun tanda2 yang saya sedang khayal atau ghairah . Maksudnya saya teda kena kasi drug . So maksudnya apa yang terjadi di dalam video ini adalah atas kerelaan saya sendiri .

Goshh !!

Sampai ke video kedua , saya sendiri nda sanggup lagi mau tingu . Suara si James jelas mengarahkan saya merangkak dan bikin blowjob untuk si James . Kima ! Besar pula tu belalai dia saya tingu . Suda setahun berlalu . Adakah sekarang lebih besar ? Silaka ba pandai fikir begini saya .

Kenapa juga saya nda rasa marah tingu ne video ? Sepatutnya saya marah ba sebab dia siap kasitau yang dia kasi sebar ne video di sekolah lama kami kunu .

Saya diam sekejap berfikir . Saya dapat ingat sikit2 ja tapi saya nda bulih ingat apa yang terjadi . Yang saya tau , perasaan saya akan jadi lain bila saya nampak dia . Macam pandai lagi ginawo saya rasa macam mau berhenti ba bila berdepan dengan dia . Terpaksa la saya pura2 garang depan dia supaya nda katara yang saya ada feeling2 begini .

Sepa ba saya yang dulu dan apa juga yang saya buat dulu ? Adakah hanya ini benda yang teruk saya buat ? Ataupun ada lagi yang lebih teruk ?

Kenapa saya bulih hilang ingatan ?

Saya excident ka ?

Atau ada kena pukul ka saya sampai nda ingat ?

Mummy langsung nda mau kasi cerita tentang apa yang terjadi sehingga saya hilang ingatan . Debilang lebih baik saya nda ingat sampai bila2 .
.
.
.
.
.
.
.

"Come .. melutut sekarang .. "si James di depan saya kasi arahan sambil buka seluar dia . Saya patuh . Kenapa saya patuh sedangkan air mata saya sedang mengalir laju ? Saya nda faham ..

"Hisap .. " debilang lagi sambil kasi hulur tu belalai dia ke muka saya . Sekali lagi saya patuh dan buka mulut . Semuanya macam sedang betul2 terjadi . I can feel everything in my mouth . Tu rasa masin , rasa pelik semua ada . Bila tu belalai dia suda cukup tegang , dia tarik saya suruh bangun dan dia tulak saya sampai terbaring di katil . Dia masih lagi merakam saya sampai saya paling muka ke sebelah .

Dia belai setiap inci tubuh badan saya yang tanpa seurat benang . Saya gigit bibir menahan diri dari mengeluarkan suara .

"Heheh .. finally .." debilang sambil kasi masuk tu belalai dia ke tempat sulit saya . Sakit tapi nda juga terlampau . Dia henjut sambil dia rakam .

Dia pancut lagi di muka saya instead of di dalam . Betul2 dia layan saya macam sluts !

Perasaan saya masa ne marah , terhina dan rasa nda dihargai . Tapi dalam masa yang sama , saya terlampau sayang sama dia . Walaupun dengan airmata yang mengalir deras , saya tetap juga kasi selimut badan dia yang tertidur kepenatan lepas kerjakan saya tadi .

Tiba2 saya terjaga .

Berpeluh badan saya . Rasa nda selesa . Saya bangun dan jalan ke toilet . Rasa melekit di celah kangkang . Bila saya buka seluar , saya terkejut . Basah santut saya . Toto saya abis basah melekit . Gila ! Klimax ka sebab mimpi tu ? aduhai .. kin malu ba terbasah sebab tu mimpi . Nampak betul mimang berabis sa feel kena a*p*t si James walaupun dalam mimpi . Silaka ba !!

DHR : THE LEGACYWhere stories live. Discover now