נק' מבט: פרנק

586 35 7
                                    


הערת הכותבת:

אוקיי זה עם האירועים של אפולו אבל לא בדיוק...הם בצד כזה, לא קשורים. הפרטים הבסיסיים כן קשורים אבל אני יכניס סיפור משלי לשבעה ונבואה והכל..תהנו!

הפרק

הם הלכו לבית של פייפר והתיישבו בסלון. טריסטן כיבד אותם בקינוחים ופרסי לקח מכל הבא ליד. "אין פה אוכל כחול," רטן. אנבת' צחקה ולקחה גם. כולם לקחו עוגות לאט לאט. ניקו והייזל החליפו מבטי אחים. פרנק חייך ושתה מיץ תפוזים בזמן שג'ייסון חשמל את האורות הצבעוניים בבית, תרתי משמע. הוא עופף למעלה כשפייפר נותנת לו הוראות, שעשוע בעיניה. ג'ייסון צחק ועף מפה לשם. "תיזהר," פרנק אמר כשהוא שם עוד אורות. ג'ייסון הסתובב אליו משועשע. "אני לא מתחשמל, פרנק. אני חסין." "לגמרי," אישר ליאו, שהיה עם קליפסו. קליפסו חייכה לפרנק, שעדיין דאג. "נכון. ילדי זאוס חסינים לחשמל וברקים." אמרה. "יופיטר," תיקן אותה ג'ייסון. "אבל עברתי למחנה החצויים, אז נסלח לך." פרנק הצליח לחייך. פייפר צחקה. "נכון. למה באמת עברת?" אמרה אנבת'. ג'ייסון משך בכתפיו ופרנק הבין פתאום שהוא מסתיר הרבה דברים מאחוריי זה. "יותר טוב לי שם." אמר בלי לפרט וחזר לתלות את האורות. פרנק ניחש שאלו שאריות מקישוטי חג המולד. עשירים. ג'ייסון סיים לתלות בדיוק כשטריסטן חזר. "כל הכבוד. אני מקווה שלא הסתכנתם." אמר. ג'ייסון חייך אליו ופרנק קלט שיום אחד הם יהיו קרובי משפחה. כמה מוזר. "שום הסתכנות, אדוני" הבטיח וטריסטן חייך בדאגה. פייפר הנהנה בעידוד לחיזוק דבריו והם הלכו לשבת ליד הצד השני של פרנק. ג'ייסון לקח אוכל ואכל. "התעייפת?" שאל טריסטן וג'ייסון הנהן ומצמץ. "כן. אתה יודע...לעלות, לרדת" אמר ופייפר הנהנה כמו רובוט. אנבת' חייכה להקל את האווירה, ובדיוק אז פרסי היה חייב להפיל את הכוס שלו. באופן קסום. "מצטער," פלט. "הזזתי את השולחן." פייפר ואביה הלכו להביא מגבת. "אתה לא עוזר אחי" אמר ג'ייסון ופרסי צחק עם ג'ייסון אחרי זה. אנבת' והייזל הנידו בראשה. "בנים," מלמלה הייזל. "אתם צריכים להראות לאבא של פייפר שהקסם לא קיים," נזפה בהם בקול אחרי זה. הם עדיין צחקו. "מצטער" ג'ייסון אמר כשהוא צוחק. פרסי הנהן בחיוך. "קשה לי לבלוע את הקסם." אמר והם התגלגלו מצחוק, למרות שפרנק לא הבין למה. הוא הסתכל על הייזל בבילבול, אבל נראה שהיא הרימה ידיים לפי המבט המיואש שלה. 


"אם ככה, אולי כולנו כבר נשתמש בכוחות שלנו ונגמור עניין?" אמרה אנבת'. פרסי הפסיק לצחוק באחת, אבל ג'ייסון המשיך."כן. אני אגרום לאורות לרקוד." אמר ג'ייסון בחיוך ופייפר הנידה בראשה גם הפעם והייזל החמיצה פנים. "הבנים לא השתפרו בשנים האחרונות?" פנתה לניקו, וזה חייך. "לא," אישר. משום מה ג'ייסון הפסיק לצחוק דווקא עכשיו- פרנק ראה שטריסטן חזר בפרצוף רציני. "קרה משהו?" שאל. "לא," אמר ג'ייסון. "סיפרנו בדיחות." הוסיף. פרסי הנהן וחייך. "אתה אופה דברים מדהימים, אדוני" אמר פרסי כדי להחליף נושא. פרנק חשב שעם כל חיי החצויים שלהם, לנהל חיים רגילים זה קשה פי מאה. לא עוזרת העובדה שבלי המחנות לרובם פה אין ממש בית, חוץ מפייפר ופרסי. השאר- חורבות. פרנק התאמץ לא לחשוב על סבתו. טריסטן חייך סוף סוף. "תודה. אבל האמת, זה לא ממש אני- זה המשרתים. אמסור להם." אמר ופרסי הנהן וטריסטן הלך. "לאבא שלך קשה עם אנשים" אמרה אנבת' לפייפר. פייפר נאנחה. "אני חושבת שזה בגלל שהוא עדיין זוכר משהו ממה שעבר עליו." אמרה. ג'ייסון נהיה מודאג. "מה זאת אומרת?" שאל. פייפר חייכה חיוך לחוץ. "ומה עבר עליו?" פרסי הוסיף. אנבת' החטיפה לו. "איי," רטן והחטיף לה חזרה והם הלכו קרב ידיים חמוד. פרנק חייך. הוא שמח שפרסי מצא את אנבת'. פייפר צחקה. "שכל פעם שהוא מסתכל עליי הוא נראה מנסה להיזכר...אני מניחה שבאמא שלי." "וונוס," מלמל ג'ייסון במתח. פייפר הנהנה. אם פרנק לא הזה, ניקו החמיץ פנים ונראה כאילו קלט איפה הוא, וג'ייסון הגניב לו מבט כאומר לו 'תירגע. אני פה.' במבט רב משמעות, אבל גם מרגיע. 

פרנק התחיל לדאוג. הוא ידע שהם מסתירים משהו עכשיו על בטוח, וזה נראה כמו משהו לא טוב. פרנק עבר לדאוג גם להם, וחשב שתכף תכאב לו הבטן מרוב דאגה. הוא נשם עמוק. "הוא זוכר אותה?" שאל ג'ייסון בינתיים ופרנק בחן אותו. הוא שוב נראה כרגיל ופרנק תהה עכשיו אם לא חלם בהקיץ וזהו.  פייפר נאנחה. "אני באמת חושבת שקצת כן. אני דומה לה, אחרי הכל. כל פעם כשהוא מסתכל עליי, הוא..." היא נתקעה והפה שלה רעד. פרסי ואנבת' החליפו מבטים ופרנק חשב שעוד שנייה ואנבת' תיקח את פייפר לייעוץ זוגי. ג'ייסון חיבק את פייפר ביד אחת. פייפר קמה משום מה כמעט מיד וג'ייסון כמעט נפל אבל מיהר לקום כשהוא סמוק. "תשמעו מה זה. מאוחר. רוצים לישון?" שאלה. הם הנהנו. פייפר חייכה וצלעה להביא שקי שינה לכולם. "שבוע הבא אצלי" פרסי הצליח לומר. אנבת' חייכה. "נכון. איך אחותך?" שאלה. פרסי חייך חיוך ערמומי. ג'ייסון התנשף בינתיים בבילבול ופייפר חזרה גם עם אבא שלה עכשיו עם הר של שקי שינה איכותיים לחורף, כריות לבנות ומזרונים. פרנק התחיל להרגיש מנומנם והדאגה הלכה ממנו והלאה. הוא נכנס לשק שינה עם כרית ועצם עיניים כשהייזל לידו. הוא חייך. 

החיים של השבעה, אחרי המלחמה בגאיהWhere stories live. Discover now