Satır arası yorumları sevdiğimi söylemiş miydim?
Söylemiştim. Peki satır arası yorum yapmazsanız Mert ile Ece'yi sevgili yaparım demiş miydim? Jfjfkfdk
İyi okumalar 💙
_________________________________
|
|
|
|
|
|
|Telefon kapandığında Mert "N'oldu?" diye sordu. Çantama ilerlerken aynı zamanda konum atıyordum. "Ferkan geliyormuş. Kahvaltıya gidecekmişiz." dedim.
Neva da yanımıza geldiğinde vedalaştık. Mert bana sarılırken kulağıma "Sorun olursa hemen arıyorsun." dedi. Ondan ayrılıp güldüm. Kafamla onu onaylayıp evden çıktım.
Evin önüne çıktığımda duvara yaslanıp beklemeye başladım. Araba önümde durduğunda arkaya bindim.
Ferkan "Günaydın." dediğinde aynı şekilde karşılık verdim. Enis gergin gibiydi. "Nereye gidiyoruz?" diye sorduğumda "Güzel bir yere" dedi.
Kimse konuşmuyordu. Sessizlik sinirlerimi bozmaya başlamıştı.
Araba durduğunda gerçekten güzel bir yere geldiğimizi gördüm. Kafeye girip cam kenarı bir masaya oturduk.
Enis ve Ferkan karşımdaydı. Enis'e bakmamaya çalışıyordum ama gözlerini bana diktiği için pek mümkün olmuyordu.
Ferkan serpme kahvaltı söylerken istediğim bir şey olup olmadığını sordu. Kafamı hayır anlamında salladım.
Ferkan "Neyin var? Neden abinde değildin?" diye sorduğunda omuz silktim.
Enis'e dönüp "Hadi açıklamanı bekliyorum." dedim.
Enis gözlerime bakıp "Ben Andaç'a hiçbir şey söylemedim güzelim. O Eceyle konuşmuş. Ece Hasan'ı ziyaret ettiğinde öğrenmiş her şeyi. Andaç'a gidip anlatmış. Huzur kaçırmakmış amacı." dediğinde şaşırmıştım.
Güvenim boşa çıkmamıştı. Ben de salak gibi onu dinlememiş bağırıp çağırmıştım.
Enis'e mahcup bir şekilde bakıp "Özür dilerim abi. Ben onun bildiğini duyunca, bir de bu meseleden vurmaya çalışınca..." derken Enis abim elimi tuttu. "Sana kızmadım ya da kırılmadım. Merak etme. Normalde sakin bir şekilde yaklaşıp dinlerdin. O olgunluğa sahipsin. Her şey üst üste geliyor ve bu çok zor farkındayım." dedi.
Güldüm "Sarılalım mı?" dediğimde ayağa kalktı. Ferkan da iç çekmişti. Bana sarılıp geri yerine oturduğunda Ferkan "Şimdi anlatabilirsin sanırım." dedi.
"Mert'te kalmak istedim. Neva da geldi eğlendik işte. Kafa dağıtmak için." dediğimde Enis'e baktım. Enis sana bir şeyler anlatmam lazım.
Enis gözlerini bir kere kapatıp açtığında beni anladığını anladım.
Kahvaltı geldiğinde sessizdik. Yerken "Miraç neden gelmedi?" diye sordum başımı tabaktan kaldırmayarak.
Enis "Arkadaşlarıyla buluşacaktı." dediğinde kafamla onayladım.
Ferkan "Anka bir bakar mısın bana?" dediğinde şaşkınlıkla kafamı kaldırdım.
Tam karşındayım hani.
"Ben özür dilerim." dedi sıkıntıyla. Gözlerime bakıp "Miraç ve Enis'i senden uzakta tutmamalıydım."
Devam etmesi için bekledim. İç çekip "Sadece tedbir almak istemiştim ve biraz abarttım." dediğinde göz devirdim.
Ne abartması canım? Alt tarafı gerim gerim gerildik. Kendimi kötü biriymişim de bir hareketim olmuş gibi hissettim ve normal otururken bile tedirgindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Sayfa|Feza Anka
Teen FictionAnka, 21 yaşında abisiyle küçük dünyasında yaşayan bir kızdır. Abisinin eski defterini büyük çabalarla yakmasıyla hayatında yeni bir sayfa açılmıştır. Bir gün hayatında ikinci kez yeni bir sayfa açılır. Bütün dünyası abisiyken hayatına giren anne...