64

10K 1K 371
                                    

Selaaam

İyi okumalaar

.
.
.

Aras yerden kalkmıyordu. Kaya tutup kaldırmaya çalışsa bile dizlerinin üzerinde sürünüp tekrar tekrar kutunun kapağını açıp kapatıyordu.

Bizden çok az uzaktaki babamlara baktım. Şaşkınlardı. Biraz da sinirli. Umarım dediklerini duymamışlardır Aras! Evranların bahçesinden annemler ve abim geliyordu.

Allah'ım dünyayı yok et! Sevdiceğime yeni kavuştum ama sen yine de yok et! Kavuşmamız öbür tarafa kaldı artık.

Kavuşmamız yar ne zaman? Yar ne zaman? Ah! Yar ne zaman?

Bu şarkının sırası mı şimdi anasını satayım. Hem bu böyle değildi sanki. Neyse önümde bir adet Aras var!

"Allah aşkına kalk şuradan!"

Aras omuz silkerek kutuyu açıp kapatmaya başladı.

"Banane! Banane! Banane!"

"Çabuk tak şu yüzüğü!"

Evran Aras'ı yerinden kaldırdı. Tek kolla!

"Takacağım şimdi ben sana bu yüzüğü!"

Aras alayla sırıtıp Evran'a baktı.

"Sen de beni mi seviyorsun yoksa?"

Bana baktı.

"Aşk üçgeninin içindeyiz aşkım! Sen Evran'ı seviyorsun, Evran beni, ben de seni!"

Abim yanıma gelip elini omzuma attı.

"N'oluyor Feza?"

Ona dönüp kafamı onaylamaz biçimde salladım.

"Ben artık Feza değilim abi!"

Aras'a baktım.

"Cezayım!"

Aras düşünüyormuş gibi kaşlarını çattı.

"Yerli plaka mı?"

Tehlikeli bir şekilde sırıttım.

"Hayır senin cezan!"

Aras geri geri giderken üzerine yürüyordum. Koşmaya başladığımda hızla arkasını dönüp koşturdu.

Ben kovalıyordum Aras koşuyordu. Bahçenin içinde çember çiziyorduk. Boran Demirsoy bağırıyordu.

"Çocuk musunuz siz? Durun artık!"

Bunu diyen de tavlada hile yapıp yakalanınca mızıkçılık yapıyordu. Ah Boran Demirsoy! Neden sana çektim ki?

Babam keyifle kahkaha atıp bağırdı.

"Sana güveniyorum 5 numara!"

Baba ne olsun istiyorsun? Durdursana beni!

Annem telaşla bağırdı.

"Kızım yeter artık! Bir yerinize bir şey olacak!"

O anda durup çığlık attım.

"Aras! Dursana zıpzıp herif!"

Aras durdu. Bu kadar kolay mıydı yani? Niye deli danalar gibi koştum lan o zaman?

Alayla sırıtıp bana döndü.

"E öyle desene be kuzen! Ben de oyun oynuyoruz sanmıştım!"

Aras'ı dövecektim. Evet bunu yapacaktım. Organlarını da tek tek söküp bağışlayacaktım! Bir şeye yarardı bari!

Yeni Bir Sayfa|Feza AnkaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin