Selaaam^^İyi okumalaar^^
.
.
.
."Bom!"
"Bom!"
"Bom!"
Alper'e dil çıkardım.
"Eee sona kaldın!"
Alper çocuk gibi omuz silkti. Bom oynuyorduk, üç kişi olduğumuz için çok çabuk bitiyordu.
"Banane ya ben kağıtlarımı düzeltiyordum."
Yalnız, bu bizi hiç alakadar etmez.
Aras alayla sırıtıp, telefonuna puanları kaydederken kağıtlarını elinden çektim. Okuduğumda iki Anka, bir Alper'i vardı.
"Lan hani bomdu!"
Alperle kızgınlıkla ona bakarken Aras gözlerini büyüttü.
"Anka biriktiriyorum, o bir tane Anka kimdeyse Allah belasını versin! 38 saattir bekliyorum lan!"
Hile yapmak için aşırı mantıklı bir sebep.
Alper telefonu elinden çekip puanlarını silmek için uğraşırken, Aras, Alper'i geri püskürtmek için burun deliklerine parmaklarını geçirmişti.
Ben de onları videoya alıyordum ki Enis abim ve Kaya yanımıza gelmiş onları ayırmışlardı. Sorun şuydu ki Alper'in burnu kanıyordu. Aras hayretle ellerine baktı.
"Siktir, ellerim kanadı senin burnuna soktuğum için!"
Gerçekten mi canım Aras?
Kaya tampon yaparken Alper dik durmaya çalışıyor gibiydi ama sanki Kaya'nın ona yardım etmesi hoşuna gitmişti. Enis abim Alper'e döndü.
"Başını geriye yatırma."
Videoyu kapatıp tamponu çektiğimde herkes kızgınlıkla bana bakmıştı. Onlara omuz silkip kafasını öne eğip burnunu sıktım.
"Ne var, doğrusu bu."
Alper elimi burnundan çekti.
"Ben hallederim."
Kafamla onaylayıp çeşmeye ilerlemeye başladım.
"10 dakika öyle dur."
Ellerimi yıkarken iç sesim "Teşekkürler Dr. Feza." Demişti.
Doktor deyince aklıma Agâh ve abimin işte bile beraber olacağı gelmişti, ve bu beni çok sevindiriyordu.
Enis abim yanıma gelip çeşmeyi kapattı.
"Ne düşünüyorsun bakalım?"
Elini omzuma attığında Evranların bahçesine yürüyorduk.
"Doktor Feza çok havalı gelmiyor mu kulağa sence de?"
Aynen, hadi tıp oku.
"Burnu kanayan birine doğru müdahale yaptığın için doktor olmayı mı düşündün?"
Evet, ne var bunda?
"Hayır abi, ismime yakışıyor dedim ya, gerçi bana abim dışında Feza diyen yok bu yüzden tıp okumayacağım."
Kesinlikle, sebep bu.
"Belki baştan beri her şey farklı olsaydı hepimiz seni kendi yaptığımız mesleklere yöneltmeye çalışırdık babam bile, bu çok eğlenceli ve anlamlı olabilirdi."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeni Bir Sayfa|Feza Anka
Teen FictionAnka, 21 yaşında abisiyle küçük dünyasında yaşayan bir kızdır. Abisinin eski defterini büyük çabalarla yakmasıyla hayatında yeni bir sayfa açılmıştır. Bir gün hayatında ikinci kez yeni bir sayfa açılır. Bütün dünyası abisiyken hayatına giren anne...