חשוב שתדעו

417 20 41
                                    

היי לכולם

מצטערת שזה לא פרק אבל יש לי כמה דברים להגיד וחשוב לי שתקראו.

כמו שאולי יצא לכם לראות שיניתי את התקציר של הסיפור, זה עדיין אותו סיפור ואותה העלילה פשוט שיניתי את התקציר כי הרגשתי שהוא ארוך מידי, אז אני מאוד אשמח אם תקראו את התקציר ותגידו את דעתכן עליו. 

וגם חשוב לי שתדעו שאנחנו מתקרבים לסוף הסיפור, אני כבר יודעת מה יהיה הסוף ואיך מגיעים למצב הזה כבר מתוכנן לי בראש. במילים אחרות תתחילו להפרד מכל הדמויות שאתם אוהבים.

וזה מוביל אותי לדבר הבא אל תחשבו שמה שרשמתי בסיפור זה בכוונה בגלל התגובות שלכם כי זה לא ככה, שוב הסוף כבר מתוכנן כמעט הכל נמצא בראש שלי אז אתן לא יכולות להשפיע.

רציתי לשאול אותכן גם מי הדמות האהובה עליכן בסיפור?

נינה

מייקל

פיטר

ליאם 

אמה 

ג'ייק
אולי מישהו שלא רשמתי?
זה פשוט מסקרן אותי לדעת.

ודבר אחרון זה תודה ענקית לכל מי שקוראת את הסיפור, אין לכן מושג כמה זה כיף לקרוא את התגובות. בפרק האחרון יש 42 תגובות ונכון זה כמה הודעות מאותם שניים או שלוש אנשים אבל זה עדיין משמעותי, ובאמת אני משתדלת להגיב לכל תגובה לפחות למה שיש לי מה לענות. בשבילי כל הצבעה וכל תגובה שלכן נותנת לי כוח להמשיך לכתוב. קרה לי לא פעם ולא פעמיים שקראתי סיפורים מושלמים של כותבות אחרות וראיתי כמה תגובות והצבעות יש להן ופשוט אמרתי ואו הלוואי עלי, וזה ממש עושה לי טוב שאתן מצביעות ומגיבות אפילו שלא הרבה קוראות את הסיפור הזה אז פשוט תודה.

וזהו סיימתי לחפור לכם נפגש בפרק הבא,

אוהבת מלא.

הפכתי לרוצחתWhere stories live. Discover now