stay strong

17.5K 512 30
                                    

הקדמה:
התחלתי לבכות חתכתי וחתכתי שני חתכים ועוד שני חתכים ועוד חתך ועוד אחד ועוד אחד עד שהכל נהייה שחור...

היי, קוראים לי אלכס אני בכיתה י"א ואני גרה בניו יורק..
אני הילדה הזאת שאף אחד לא סובל.
זאת שכולם שונאים ללא סיבה
אני עוברת בריונות בבית הספר והתעללות בבית, אין לי לאן לברוח מיד אחרי בית הספר.
ההורים שלי שונאים אותי אבא שלי אם אפשר לקרוא לו ככה מכה אותי ואמא שלי במקום לעצור אותו מעודדת אותו להמשיך.. כשהייתי בת 12 הוא אנס אותי, תמיד כשהם רואים אותי הם מקללים אותי או מכים אותי, הם תמיד שיכורים.
תמיד חשבתי שהחיים שלי ריקים ושלחבל שנתנו לי לחיות במילא אף אחד לא אוהב אותי.. אם לא הייתי קיימת זה לא היה מזיק לאף אחד.. חוץ מלאח שלי הגדול שבשבילו אני נשארת חזקה כי אני יודעת שיש לי אותו כשאני צריכה חיבוק או סתם מילת חיזוק.
אח שלי לא ממש רואה את מה שאני עוברת הוא כבר גר עם אישתו, הוא מצא לו מישהי שאוהבת אותו באמת ויש להם תאומים בן ובת מתוקים כל כך.. רק בשביל סקוט ואמה אני ממשיכה לחיות כי הם באמת אוהבים אותי..
בבית ספר שלי יש 'חבורה' של מקובלים שבגללם כל הסבל שלי התחיל בעיקר בגלל מאדי, בלייק ולוגן זה התחיל מהם.
אני רייצ'ל ומאדי היינו חברות טובות עד שרבנו ומאז התרחקנו מאדי.. השתנתה בשנייה היא נהייתה מגעילה אליי, אבל לרייצ'ל היא סבבה היא לא פוגעת בה..
אני ורייצ'ל לא באמת חברות כמו שהיינו לפני הריב, רייצ'ל לא תמיד הייתה בשבילי כשהייתי צריכה אותה.. רייצ'ל היא מהילדים האלה שמנסים לא לקחת חלק בחרם ובמה שאני עוברת אבל מוצאים את עצמם חייבים לעשות את אותם דברים.
הילד הכי חתיך בשכבה הוא בלייק.. אני מאוהבת בו קשות אבל הוא פוגע בי הוא מהילדים שמתעללים בי, בגלל זה אני שונאת אותו אבל אני מאוהבת בו הוא כזה חתיך למרות שכבר הבנתי שלעולם לא נהייה ביחד הוא ולוגן הם הכי חתיכים בבית ספר הם הכי סנובים עם תמיד יוצאים למסיבות הכי שוות להם יש הכי הרבה פרוטקציות אצל המורים וכל מה שהם יגידו ישר כל השכבה וכל הבית ספר יעשה.. בלייק ומאדי הם זוג הכי לוהט בשכבה ולוגן סתם נגרר אחריהם אבל רואים שהוא מאוהב במאדי..
וזה בערך החיים הנוראים שלי...

stay strongWhere stories live. Discover now